- fre jun 29, 2007 19:53
Erika med Emelie född feb -07 och Ida född juli -08
Efter att ha sett Esarinas fina egensydda skötväska här på forumet blev jag verkligen lockad att göra en jag också. Jag har försökt sitta och knåpa ihop en ritning på ungefär hur den ska se ut utifrån vad man måste ha med.
Men, man är ju bara människa och jag vill gärna ha tips om ni ser att jag missat något, eller om det är något med designen som ni tycker ser dumt/konstigt/fel ut.
(Med ersättning menas tetra-förpackning med mjölkersättning)

Den kanske verkar lite stor, och den är ju inget man har med till shoppingen kanske. Den är mer tänkt att användas när man ska och hälsa på någon, eller att den bara är en extraskötväska i bilen om den vanliga skötväskan inte räcker till.
Angående måttena, den är inte SÅ himla stor...kolla på en linjal!
Men, man är ju bara människa och jag vill gärna ha tips om ni ser att jag missat något, eller om det är något med designen som ni tycker ser dumt/konstigt/fel ut.

(Med ersättning menas tetra-förpackning med mjölkersättning)

Den kanske verkar lite stor, och den är ju inget man har med till shoppingen kanske. Den är mer tänkt att användas när man ska och hälsa på någon, eller att den bara är en extraskötväska i bilen om den vanliga skötväskan inte räcker till.
Angående måttena, den är inte SÅ himla stor...kolla på en linjal!

Senast redigerad av Itis den fre jun 29, 2007 20:08, redigerad totalt 1 gånger.