Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Marion
Jodå, jag minns det också. Så leta på, för jag kan inte hjälpa med länk tyvärr. Lycka till!
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tror det är flera, men i alla fall fru längtan har gjort en.
Av Mumskickan
Jag har gjort en, eller rättare sagt svärfar :D
Ska försöka hitta bild(eller ta en ny :wink: ). Den är gjord av ett borrstativ, liksom flera andras. Jag blev inspirerad av någon annan här på forumet, kanske var det fru längtan.
Av Vinterhumlan
Mumskickan skrev:Jag har gjort en, eller rättare sagt svärfar :D
Ska försöka hitta bild(eller ta en ny :wink: ). Den är gjord av ett borrstativ, liksom flera andras. Jag blev inspirerad av någon annan här på forumet, kanske var det fru längtan.
Ja, snälla, gör det! Jag är supernyfiken :eld:
Användarens profilbild
Av Stark
Vinterhumlan skrev:
Mumskickan skrev:Jag har gjort en, eller rättare sagt svärfar :D
Ja, snälla, gör det! Jag är supernyfiken :eld:
:iagree: Jag vill också se! :eld:
Av Mumskickan
Hittade bilderna :D

Suddig bild på hela:
Bild

Detaljbild på fästena som svärfar svarvade till:
Bild
Bild
Av Vinterhumlan
:shock: Oj vad fin!

De där hållarna, funkar de för olika kanppstorlekar?
Skulle du kunna fota bara dem samt rita ut deras mått? (jag vet det är mycket begärt, men jag blev så sugen och att köpa en riktig KAMpress kommer liksom inte riktigt på fråga nu i semestertider :roll: )
Användarens profilbild
Av kattta
Å tackelitack tack så mkt för bilderna, nu fick jag lite bättre grepp om hur man kan använda borrstativet.

SUPER!
Användarens profilbild
Av kattta
Glömde ju fråga, de där hållarna som din svärfar svarvat, är de istället för de där verktygen (små presspinnarna/verktygen som man kan köpa hos tex babyheaven för några hundra) eller är det fästen för de där "press pinnarna"

Frågar för jag tror att jag har en i bekantskapskretsen som kan svarva i metall *tjohoo*
Av Mumskickan
kattta skrev:Glömde ju fråga, de där hållarna som din svärfar svarvat, är de istället för de där verktygen (små presspinnarna/verktygen som man kan köpa hos tex babyheaven för några hundra) eller är det fästen för de där "press pinnarna"

Frågar för jag tror att jag har en i bekantskapskretsen som kan svarva i metall *tjohoo*
Man stoppar i de där "press-pinnarna" i hålen, så de behöver man ju köpa i alla fall. De går nog inte att svarva till själv. Jag köpte dock mina från USA.
Användarens profilbild
Av kattta
*Skakar liv i tråden igen*

Mumskickan har ju fått svarvade hållare till sina presspinnar så att det går använda vanligt borrstativ, men ni ANDRA då? (som använder borrstativ) hur gör ni? Har ni åxå fått delar svarvade eller funkar det att använda ändå på ngt sätt?

(min bekant som troligtvis kunde svarva i metall kan jag glömma *suck*)

Vill fortfarande skaffa borrstativ och sådana där "press-pinnar" men kan inte komma på hur jag ska kunna modifiera stativet för att det ska funka...
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag har haft en borr som tryckverktygen sitter fast i. Har inte koll på var jag har stativet just nu så det blir tyvärr ingen bild. Nertill har jag en träbit som tryckverktyget sitter i, där man bara trär i det.
Användarens profilbild
Av kattta
AAhhhaa, smart!

Jag tror att jag fattar hur du menar utan bild.
Jag är ju inte så bekant med hur de där verktygen ser ut, har sett bilder ngnstans men orkar inte leta just nu (sovdax)

Tack så mycket för ditt svar. Nu ska det shoppas presspinnar
(eller kanske imorrn..sovdax var det ju...)
Användarens profilbild
Av Kusmi
kattta skrev:AAhhhaa, smart!

Jag tror att jag fattar hur du menar utan bild.
Jag är ju inte så bekant med hur de där verktygen ser ut, har sett bilder ngnstans men orkar inte leta just nu (sovdax)

Tack så mycket för ditt svar. Nu ska det shoppas presspinnar
(eller kanske imorrn..sovdax var det ju...)
handla på du!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?