Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Innana
Hej hej.

Nu är det sommar och eftersom jag och pluttan är såna varma tjejer så rinner det floder om oss när vi försöker sno in oss i flera meter tyg, även om det är mysigt.

Alltså ska skatteåterbäringen gå till en bärsele! :app:

Men nu börjas det:
En Ergo verkar ju bra och sambon kan ha den och den är praktisk fast inte lika snygg och nära som en Beco verkar vara fast den är DYR, och en Kozy Carrier har ju snygga färger fast inte så fina som Babyhawk, men Kozyn har visst inget vadderat midjebälte och det vill jag ha och jag vill ha en sele som är hög i ryggen så pluttan kan sova, och den ska vara mjuk så Ergo denim verkar ju najs då fast en Patapum ser ju gosig ut också och så vill man ju ha snygga bröst på stan och inte för tjejigt så sambon kan stå ut och den ska räcka tills pluttan blir typ tre men kanske också till nästa nyföding om det vill komma nån sån om ett tag...

Jaha. Vilken ska jag ha då? Det blir ju ingen på detta viset? Klokhet sökes. Fakta: 7 mån vild energisk plutta, 160 lång normalbyggd ryggond mamma.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:lol:

Jag röstar antingen för en Ergo eller en Beco. Jag gillar ju Becon mycket mer, men det beror ju så på hur man är byggd vad som sitter bäst. Kan du inte försöka gå på en sjalträff för att få testa innan du bestämmer dig?
Användarens profilbild
Av mammahappy
Hehe jadu inte lätt val.
Har du möjlighet att gå på sjalträff å se om det finns tex ergo, patapum, beco, kozy osv.
Så att ni kan testa innan ni bestämmer er?
Användarens profilbild
Av ZaZi
Ja, du vet ju vad jag föredrar. 8)
Så om du vill provbära liten E i "ful" Ergo Ng så är det bara att ta sig till Sköntorpsvägen någon dag i nästa vecka kanske? Kan hända bjuds det på skönsång från Siggebus & kaffe från bryggaren... :D
Användarens profilbild
Av Innana
ZaZi skrev:Ja, du vet ju vad jag föredrar. 8)
Så om du vill provbära liten E i "ful" Ergo Ng så är det bara att ta sig till Sköntorpsvägen någon dag i nästa vecka kanske? Kan hända bjuds det på skönsång från Siggebus & kaffe från bryggaren... :D
:lol: Den är inte ful, jag är bara såld på nåt somrigt färgglatt :lol: Låter bra med sångframträdande och kaffe! Testar gärna en promenad med E i Ergon också, så får vi se vad hon gillar det!

Och ja, en sjalträff vore ju nåt, fast det är kanske ingen som håller på med sånt mitt i sommaren..?
Användarens profilbild
Av ZaZi
Innana skrev: Och ja, en sjalträff vore ju nåt, fast det är kanske ingen som håller på med sånt mitt i sommaren..?

...har för mig att det hålls en tämligen stor sjalträff i Dalarna nu i helgen... :wink: Där kan nog en eller annan Beco, Ergo, Patapum eller Kozy dyka upp. 8)
Användarens profilbild
Av Innana
...det var ju det att det var i Dalarna då...och jag är fast i storstaden jag medan alla hawkar och ergosar festar om bland trolska skogar och sjöar. Dystert.
Användarens profilbild
Av ZaZi
Innana skrev:...det var ju det att det var i Dalarna då...och jag är fast i storstaden jag medan alla hawkar och ergosar festar om bland trolska skogar och sjöar. Dystert.
Ja, jag tycker att det är dystert att inte du & E kommer med till Dalarna. :( Men:
Nog ska vi kunna få till en SELTRÄFF här i storstan nån gång i sommar! Vi kan ju dra igång en själva! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?