Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tooka
Hej!

Ska så småningom köpa ny sjal, försöker göra en research.. :wink: .

Någon som har erfarenhet av Amazonas Carry Sling, Easy Care och Girasol som skulle kunna göra en jämförelse mellan dessa sjalar.

Ja, jag väljer mellan dessa enbart pga. färger :lol: .

Någon annan sjal du provat utöver de ovan nämnda som du hellre vill rekommendera??
Senast redigerad av Tooka den fre jun 29, 2007 09:27, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag äger en amazonas carrysling och en easycare.
Å om jag bara fick behålla en av dem så skulle det nog faktist.
Easyn är ruskigt mjuk å gosig. Men carryslingen är oxå väldigt mjuk å gosig på sitt sätt. Carryslingen är nog snäppet tunnare även om det är 2st väldigt tunna sjalar båda två.
Men carryslingen är nog mera prisvärd, ligger ju på ungefär halva priset jämfört med easy.
Girasol har jag bara känt på som hastigast å den tycker jag var väldigt tjock i alla fall.
Men om valet står mellan easy å ACS så ta den du tycker är snyggast.
Användarens profilbild
Av marlene
Jag har haft alla 3 och om jag ska bestämma vilken jag tycker är bäst och sämt så blir det nog såhär

1 Amazonas carry sling +billig, tunn, mjuk, gosig, långa sneda ändar -inte så många färger
2 Girasol +helt otroligt mjuk och gosig, lite tjockare (om det är + el - är väl en smaksak), fina färger -raka ändar
3 Easycare +fina färger, mjuk och gosig - DYR :roll: , raka ändar
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
nu vet jag inte om jag kan vara till så mycket hjälp, för jag har bara en Easy och har som hastigast känns på en ACS. Föll för easyn för att det finns så många otroligt fina färger, me ja den är ju dyr som bara den, och jag vet inte om jag tycker att den är värd det (såhär i efterhand..) och det är ju skönt att ha en lite tunnare sjal enligt mig så jag skulle köpt en ACS(om det finns någon färg du gillar dvs!)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag röstar för easy pga att den avlastar bättre än de andra enligt mig :wink:
Användarens profilbild
Av solanna
Jag har aldrig prövat ACS, men jag har jämfört Easy och Girasol och jag blev grymt besviken på att Girasolen var så stum. Jag var väldigt nära att köpa en eftersom färgen var så fin, men jag ångrade mig när jag kände hur mycket mindre stretchig den var än min underbara Easy.

Så även om en Easy är dyr så tycker jag att den är värd sitt pris. Köp en begagnad om du kan komma över ifall priset är det största hindret.
Av Tooka
Tack för alla tips!
Användarens profilbild
Av marlene
solanna skrev:Jag har aldrig prövat ACS, men jag har jämfört Easy och Girasol och jag blev grymt besviken på att Girasolen var så stum. Jag var väldigt nära att köpa en eftersom färgen var så fin, men jag ångrade mig när jag kände hur mycket mindre stretchig den var än min underbara Easy.

Så även om en Easy är dyr så tycker jag att den är värd sitt pris. Köp en begagnad om du kan komma över ifall priset är det största hindret.
Fast jag gillar stumma sjalar bättre, som allt annat är det en smaksak. Det bästa är nästan om man kan få prova dom sjalarna man är intresserad av
Användarens profilbild
Av sacha42
Har en dotter som enbart väljer vår girasol, måste gömma den för att få bära i annat :roll:
Så den får vell min röst då.

Har alla dem märkerna som du skrev och gillar alla på olika sätt.
Hoppas att du har chans att få prova :D
Användarens profilbild
Av mian
sacha42 skrev:Har en dotter som enbart väljer vår girasol, måste gömma den för att få bära i annat :roll:
:rofl:

Jag vill inte på något sätt verka elak, men jag ser dig mitt i ett hav av sjalar hållandes än den ena än den andra också vill tösen bara åka en sjal.

Tänk vad billigt det skulle bli :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?