Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Yedi
Jag är helt ny på det här med sjalar så jag måste fråga om jag gör rätt. Jag har en Sino som jag ibland bär min 28 dagar gamla dotter i. Jag har följt knytinstruktionerna i handboken som kom med sjalen och jag får till det rätt bra :) Men det jag undrar över är om det ska vara så att fötterna är längst ner när man bär i grodposition? Det borde väl vara så att hon ska sitta på rumpan i sjalen och inte stå på fötterna? Så som jag får till det så är hennes fötter en aning under rumpans höjd (fötterna är alltså inte under rumpan) och jag är rädd att det ska bli för mycket belastning på dom. Eller det kanske är så det blir? Det är svårt att få upp hennes knän mer än vad dom redan är.

Hoppas nån förstår vad jag menar!! :wink:
Användarens profilbild
Av asa
Det viktigaste är väl att knäna är högre än höften och sen ska underbenen "hänga rakt ner från knäna". Man ska inte vika in fötterna under rumpan. Men jag tycker att bär man en sån småtting sitter de inte med så mycket tyngd utan mer bara hålls in nära din kropp av sjalen.

Följ med på träff på söndag så kan du få lite tips :)
Senast redigerad av asa den tor jun 28, 2007 15:20, redigerad totalt 1 gånger.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?