Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
Jag säger ju att kolla det direkt, fast själv skulle jag ju gå tills jag har så ont att jag inte kan göra nånting alls men det är ju inte nyttigt
Av anna m
Det finns en ganska vanlig åkomma som jag tror heter trokanterit. Sjukgymnaster eller distriktsläkare kan ställa diagnos på det. Jag tror att det är en slemsäcksinflammation som man får vid ökad belastning. Inte helt ovanligt när man är gravid - jag hade jättebesvär när jag väntade tvillingar. Akupunktur hjälpte mig. Ring er sjukgymnastik!
Användarens profilbild
Av almasmamma
jag får precis sån smärta när jag bär i mt för länge.. har dock sluppit det sen jag bytat sjaltyp. de beror på belastningen och just de där med inflammerade slemsäckar. jag fick kortison för det för längesedan, men de hjälper inte, så hoppa det. vila lite, de brukar hjälpa mig iallafall.
lyckatill.
Av ninen
Tväråna skrev:Sen någon vecka har jag fått riktigt ont i höger höft. Det känns inte som att det är musklerna runt om utan det är just höftbenet som gör ont, framför allt om jag springer (joggar), går långt eller trycker på det/lägger mig på det.

Sen Eja blev rörligare (senaste månaderna) har jag burit henne oftare på ena höften, utan sjal som stöd, eftersom hon vill upp och ner hela tiden. Kan det ha påverkat?

Någon som har erfarenheter av smärta från bärande? Hur länge ska man gå med ont innan man kollar?
Jag tror det kan ha påverkat och rekommederar att du skaffar en kortsjal/bärpåse som du kan ha knuten runt dej hemma och enkelt stoppa in henne i när hon vill upp.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?