Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
Jag är såååå sugen på en ny snygg MT som inte har breda axelband men jag tycks inte finna det jag söker. Så jag sitter och gluttar på www.babyhawk.com mest hela tiden. :roll:

Hur lång tid tar det innan man får hem det man beställt om man INTE väljer en som finns färdig?

Hur mycket är tullen på? Procent? Ungefärlig summa?
Användarens profilbild
Av MrsR
Nu beställde jag min i USA, så jag vet inte hur lång tid det tar med frakt hit och hur det blir med tull.
Men Babyhawk var snabba med leveransen, och jag beställde en specialdesignad. Jag tror den var på plats i USA ungefär en vecka efter beställning :) .
Av belinda
När jag beställde min (som inte fanns i lager) tog det en månad. Hon skickade som "gift" så jag slapp tull.
Av Aelia
När jag beställde tog det ca 10 dagat, och ingen tullavgift :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
Wiiieee! Då går det alltså hyfsat snabbt! Då blir det nog en sån! :vågen:
Av Aelia
Isanna skrev:Wiiieee! Då går det alltså hyfsat snabbt! Då blir det nog en sån! :vågen:
Vilken :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Aelia skrev:
Isanna skrev:Wiiieee! Då går det alltså hyfsat snabbt! Då blir det nog en sån! :vågen:
Vilken :wink:
Vilka kniviga frågor du ställer! :lol: Jag vet ju inte än, men jag tror att det blir en med antigen beiga eller bruna band, en dubbelsidig, gärna silkig panel på en av dom iallafall! Frågan är bara om jag ska ha en xt eller vanlig, huvudstöd eller inte?
Användarens profilbild
Av smulan
Var precis ute och tittade på dem.. hur avlastar de med ett lite större barn? De är verkligen hur snygga som helst. Men det ser ut som att det är mest axlarna man bär på.. Någon erfarenhet :?:
Av Aelia
XT så klart :lol:
Användarens profilbild
Av asa
smulan skrev:Var precis ute och tittade på dem.. hur avlastar de med ett lite större barn? De är verkligen hur snygga som helst. Men det ser ut som att det är mest axlarna man bär på.. Någon erfarenhet :?:
Min Babyhawk kunde avlasta lite bättre tycker jag. Inte för att jag har problem, det är den sjalen vi använder flitigast av alla men jag har provat bättre. Vår klump väger nästan 9 kg och på mage börjar det bli lite väl tungt när man bär längre stunder eller promenerar långt. på rygg vet jag inte, han är för kort än så länge :)
Användarens profilbild
Av smulan
asa skrev:
smulan skrev:Var precis ute och tittade på dem.. hur avlastar de med ett lite större barn? De är verkligen hur snygga som helst. Men det ser ut som att det är mest axlarna man bär på.. Någon erfarenhet :?:
Min Babyhawk kunde avlasta lite bättre tycker jag. Inte för att jag har problem, det är den sjalen vi använder flitigast av alla men jag har provat bättre. Vår klump väger nästan 9 kg och på mage börjar det bli lite väl tungt när man bär längre stunder eller promenerar långt. på rygg vet jag inte, han är för kort än så länge :)
ok. men det låter ju inte så jätte bra.. jag tycker inte nio kilo ska vara särskilt jobbigt att bära med en bra sele eller sjal. Men det kanske är lättare på ryggen då? Du får känna på det så snart din lille vuxit till sig då :)
Användarens profilbild
Av anilov
Apropå avlastning och sådant....Emmas eminenta jämförelse:

http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=35665
Jag har en Babyhawk XT som jag köpte för ett år sedan(?) Jag tycker att den avlastar sämre än den freehand som bodde hos mig tills H växte ur den (den var verkligen underbar....).

Och för ett år sedan var det dyrare att köpa från USA, med frakt och tull inräknat. Det beror ju som på växelkursen :wink: Dessutom har jag dålig erfarenhet av den amerikanska posten, det är inte ovanligt att internationell post försvinner, åtminstone för mig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?