- fre jun 22, 2007 11:14
Jag kollade på Hedins färg på Coop men det var endast den olivgröna som var fin där......får kolla på annat ställe.....
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
naimiez skrev:HallåÄn så länge är den ofärgad.Vad blev det för färg?
Jenny m. liten skrev:Vi bor ju alldeles vid påfarten, du får stanna på en kaffenaimiez skrev:HallåÄn så länge är den ofärgad.Vad blev det för färg?
![]()
Jag har inte bestämt mig ännu om jag ska behålla den eller inte... calin bleu har visst ändrat på sjalarna så de är knappt skrynkliga längre och det var ju det jag var ute efter...Jag har fortfarande några dagar på mig innan jag måste bestämma mig för om jag ska reklamera den eller inte.
Hur gick det med din krinklade? Blev det någon färg på den? Jag hinner knappast klämma på den innan den 30:e. Men det hade varit bra att jämföra innan jag bestämmer mig. Kan du inte gå ut och ställa dig vid motorvägen med din sjal? Så kan jag stanna till och känna på den, för jag susar ändå förbi där var och varannan dag nu
Sia skrev:Trådkapar lite,Om inte jag tänker fel så blir gult och blått grönt - så om den är ljusblå så borde den åtminstone bli gulgrön,
tror ni att man kan färga en ljusblå mimmis med gul färg så att den blir gul, eller ska man ta det säkra före det osäkra och färga i en färg som är närmare besläktad med blå?
Den är ju ganska ljus i färgen från början....
naimiez skrev:(...)Jag tror jag har ditt mobilnummer kvar sen en annan gång, så jag provar att slå en signl om jag ska förbi. Men nu blev mina uteplaner inställda så jag far inte förbi fullt lika mycket som jag trodde...
Vi bor ju alldeles vid påfarten, du får stanna på en kaffePM:ar mitt nummer
Jodå, den är underbar
har en färgningskarta hemma från Nitor
men har ej bestämt än.....
acand skrev:ja, visst blir det så? Jag tänkte om färgen var så effektiv så att den täckte, men det kanske är dumt att chansa.Sia skrev:Trådkapar lite,Om inte jag tänker fel så blir gult och blått grönt - så om den är ljusblå så borde den åtminstone bli gulgrön,
tror ni att man kan färga en ljusblå mimmis med gul färg så att den blir gul, eller ska man ta det säkra före det osäkra och färga i en färg som är närmare besläktad med blå?
Den är ju ganska ljus i färgen från början....
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?