Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
om man ska beställa snaps, så köper man ju dem i hela sett, men det går ju åt många fler av den ena delen, kan man göra så då att man göra varrannan av blöjorna? hajjar ni hur jag menar? är baksidorna lika dana på överdel och underdel sas? så man kan vända på det å på så sätt slippa förlora åtta överdelar?

måste ju sy nåååra blöjs själv juhe!!
Användarens profilbild
Av Edith
Trodde först att du menade snaps som man dricker, apropå midsommar... lustigt med tanke på att det är gör det själv-tråden, men skumt i kombination med tygisar... :hellu: :oops:
Användarens profilbild
Av diddeldi
Emindith skrev:Trodde först att du menade snaps som man dricker, apropå midsommar... lustigt med tanke på att det är gör det själv-tråden, men skumt i kombination med tygisar... :hellu: :oops:
:iagree: jag med :hellu:

men kan man bara köpa dem i hela set? :hmm: jag har för mig att jag sett dem säljas separat. fast var minns jag inte :roll:
Av letw83
babyheaven säljer dem lösa, men bara om man köper många... vid större mängd står det bara. vad då det betyder :roll:
Användarens profilbild
Av Suskiv
Yonez skrev:behöver man inte ngn maskin för att fästa snapsen?
jo en knappress.
Användarens profilbild
Av aneeha
jag köpte dem i separata delar från

http://thesnapstore.com/catalog/
Användarens profilbild
Av Helen
letw83 skrev:babyheaven säljer dem lösa, men bara om man köper många... vid större mängd står det bara. vad då det betyder :roll:
För att jag ska få köpa in dem som lösa delar måste jag köpa 500st per del. Så det är för dem som använder måååånga knappar.
Jag kan inte sälja en massa udda eftersom jag själv annars blir sittande med udda uppsättningar.
Användarens profilbild
Av sirisirius
Du kan få köpa utav mig, har typ 400 svarta som jag aldrig kommer använda.
Av letw83
kan man inte göra varannan blöja med tvärtom då, det ser kanske konstigt ut, men det borde ju funka iaf?! :roll:

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?