- lör jun 23, 2007 23:26
Nemi kom på för nån vecka sen att hon var skillad på att rulla!
Sen dess gör hon inget annat än rullar och rullar så mamma tipsade om att sy en likadan torr-pool som hon sydde och hade till oss när vi var små.
Dethär blev resultatet:

Den är mycket funktionsduglig åt Nemi, nu vet jag vart hon är!
Men Lukas är den som gillar den bäst, han ska alltid ligga brevid Nemi i den och när hon inte är i den ska han ha den som båt!
Tyget är nått slags bomullstyg men lite glattare och stretchigare än vanligt, jättebra om det blir en liten kräkspöl för då hinner man torka upp innan det druckit in och ändå är tyget inte kallt och klibbigt att ligga på som vattentäta tyger brukar kunna vara.
Inni har jag "hobbyskum" från Jysk.
Sen dess gör hon inget annat än rullar och rullar så mamma tipsade om att sy en likadan torr-pool som hon sydde och hade till oss när vi var små.
Dethär blev resultatet:

Den är mycket funktionsduglig åt Nemi, nu vet jag vart hon är!
Men Lukas är den som gillar den bäst, han ska alltid ligga brevid Nemi i den och när hon inte är i den ska han ha den som båt!
Tyget är nått slags bomullstyg men lite glattare och stretchigare än vanligt, jättebra om det blir en liten kräkspöl för då hinner man torka upp innan det druckit in och ändå är tyget inte kallt och klibbigt att ligga på som vattentäta tyger brukar kunna vara.
Inni har jag "hobbyskum" från Jysk.
Mamma till Lukas -05 och Nemi -07 och Lilleman -16
Bor på landet strax söder om Forshaga i Värmland.
Sjalar och babypottar med tygblöjor som stöd.
Bor på landet strax söder om Forshaga i Värmland.
Sjalar och babypottar med tygblöjor som stöd.