Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av StellaTheStar
vill ju osså ha, men misstänker att jag bör vänta till nya modellen kommer eftersom jag är 181, å inte den smalaste...

men vill ju prova ju ;-) (kanske borde skriva under sjalträffar men men)

bara beklaga mig lite, ingen i norrköping som har en beco som vill gå på dejt med mig?? 8) :twisted:
Av Corpset
Man önskar att det fanns någon affär i närheten dit man kunde gå och prova dem. Vissa har ju lyckats få såna deals från nätbutiker, men jag tror de flesta vill sälja helt enkelt och inte har lust att låta folk prova.

Med tanke på alla kommentarer om axelband som är för korta/för lite padding så vågar jag inte chansa.

Fick detta från Allison på Beco:
"I am sorry for the delay in getting back to you but there have been some changes in our time frame recently and I was waiting till I was sure what was going on to get back to you. We will be shutting down the web site for the month of June and reopening in July. We will be releasing our new Beco fabrics and styles at that time.

However, I absolutely do not think that either you or your husband are too tall for the current version of the Beco..you are both well within the range that seems to be very comfortable with the current 4th Generation Beco. We do have retailers all around the world..here is a list of all of the European distributors."

när jag mailade angående BWD och nämnde våra vikter/längder. Då tog jag i i överkant också, typ, 185cm och 90kg.
Användarens profilbild
Av Mia
Alltsa jag tror absolut de funkar. Fragan ar hur bekvamt. Jag upplever den vadderade delen pa axelbanden for kort... och det hade ju inte gjort nagot med liite langre vadderat midjeband och ngt bredare sittdel. Jag ar 185, 72 kg.
Användarens profilbild
Av StellaTheStar
Corpset>>

intressant, tyvärr verkar det ju inte komma ngn ny modell ännu, blev ngt fel eller nått, men i framtiden med ovisst datum skulle det väll bli ngt iaf..

Det vore kul å få prova en "vanlig" beco, just nu skulle det väll inte funka med gravidmage å allt, men sen iaf, kanske går det hur bra som helst?

Mia>>

du har alltså en beco? eller provat? Jag är ju 181 å väger nästan 10kg mer än du ogravid, å allt fläsk brukar ju tyvärr sätta sig runt hela magen, men kanske ska man ta det som extra bantnings motivation? att passa i en beco... :roll: :oops: :D
Användarens profilbild
Av Mia
Jag har ingen men jag jag har anvant vid flera tillfallen.
Det gar till mindre barn.
Användarens profilbild
Av Bina
Jag är 174 och väger... precis under 100-strecket (helt otroligt att jag skriver detta) Jag upplever precis som Mia som har en helt annan kroppsform än mig att den vadderade delen på axelbanden är väl kort. Hade en beco men sålde i väntan på nya modellen, nu inser jag att jag får köpa en ny och på något sätt vaddera nylonbanden själv :roll:

Finare än Beco finns inte *kär* :sneglar mot vår DenimErgo som är använd en gång och rynkar på näsan vid jämförelse:
Användarens profilbild
Av LillaG
Jag tror stenhårt på att man får pröva sig fram.

Alla har sina kilon olika fördelade & jag tycker becon sitter helt ok på mig.
Användarens profilbild
Av StellaTheStar
Ja prova måste man ju helt klart, det hör jag ju!

Bina>> tack för att du lämnar ut dig sådär;-) visst är det kul å stå på vågen...(ryser)

men håller med dig, hade jag inte sett en beco hade jag kanske överv'gt de andra selarna men nu känns de så bleka å tråkiga i jämförelse... :oops: 8)

Nu ska man bara försöka fixa en dejt med en beco om en månad å lite till när bebis pluppat ut då :wink:

Visst måste man kunna "formsy" axelbanden lite själv, men ack så förargligt att ändra en sån snygg å dyr sak....bina lyckas du får du ge mig receptet!!

Tack tjejer, hoppet är inte helt ute ennu! *beco power* hehe
Användarens profilbild
Av Bina
Jag funderar på om det går att fästa fast såna muffar som sitter på de flesta babyskydd/bilbarnstolar :lol: time will tell 8)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Bina skrev:Jag funderar på om det går att fästa fast såna muffar som sitter på de flesta babyskydd/bilbarnstolar :lol: time will tell 8)
Om du har några sådana "muffar" så kan du ju få testa med min beco om den teorin är genomförbar! :wink:
Användarens profilbild
Av Mia
Bina skrev:Jag funderar på om det går att fästa fast såna muffar som sitter på de flesta babyskydd/bilbarnstolar :lol: time will tell 8)
Bra ide :lol:
Du ar jattejattefin Bina!! :heart:
Användarens profilbild
Av Bina
Mia.. :oops: tack vad du är snäll :heart:
Användarens profilbild
Av StellaTheStar
Ja det lät ju intressant! undra om de går å ha de lösa å de håller sig på plats eller om de behöver fästas.

ja nu får du ju prova din braiga idé också :-)
Användarens profilbild
Av Bina
StellaTheStar skrev:
Ja det lät ju intressant! undra om de går å ha de lösa å de håller sig på plats eller om de behöver fästas.

Jag får hem en Beco till låns idag och muffarna ligger redo :lol:

Gissar att man om det känns bra skulle behöva fästa fast dem för att det skall fungera smidigt...
Användarens profilbild
Av StellaTheStar
Bina skrev:
StellaTheStar skrev:

Jag får hem en Beco till låns idag och muffarna ligger redo :lol:

Gissar att man om det känns bra skulle behöva fästa fast dem för att det skall fungera smidigt...
fyy så fuskigt :wink: men bra, väntar med spänning på resultatet! lycka till :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?