- fre jun 22, 2007 19:58
Sedan Karin var liten har jag två mammor med jämnåriga barn som jag umgås rätt mycket med. Den ena fick barn här i början på mars och idag på midsommarfirandet så fick hon låna en bärpåse av mig och lilltjejen somnade gott där, så bärpåsen fick följa med dem hem på lån.
Nu kom de och lämnade tillbaka den, och lilltjejen åkte babybjörn active. Mamman var mycket imponerad av bärpåsens enkelhet och komfort. "Mycket bättre än den här" sa hon och klappade på babybjörnen. "Jag tog den medvetet nu för att jämföra, och här är det liksom något fel - inte lika skönt som bärpåsen".
Så nu har jag beställning på en bärpåse =).
Den andra mamman ska få bäbis i oktober, vi får väl se om jag kan infiltrera henne också
.
Nu kom de och lämnade tillbaka den, och lilltjejen åkte babybjörn active. Mamman var mycket imponerad av bärpåsens enkelhet och komfort. "Mycket bättre än den här" sa hon och klappade på babybjörnen. "Jag tog den medvetet nu för att jämföra, och här är det liksom något fel - inte lika skönt som bärpåsen".
Så nu har jag beställning på en bärpåse =).
Den andra mamman ska få bäbis i oktober, vi får väl se om jag kan infiltrera henne också

K -05 och B -07