Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
så hon ville inte ha den sjalen till sin nyfödda som jag tänkte låna ut :(
tyvärr.

ja, vad säger man, hon ville inte ens prova :(

Fats det är ju hennes beslut så...nu har jag fått det ur mig i alla fall :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Vänta bara, snart så är lillskrutten för tung för Bb så då kanske hon vill låna en mysig sjal?
Av Aelia
Vad tråkigt att inte ens vilja prova sjalen
Användarens profilbild
Av aspen
Isanna skrev:Vänta bara, snart så är lillskrutten för tung för Bb så då kanske hon vill låna en mysig sjal?
nja, det är hennes fjärde och hon är en sån att det inte går in när andra försöker påverka henne, hon har tex rökt sig igenom alla graviditeter fastän alla tjattat på henne, hon blir lite; olalalala bingo! (reklamen)
Användarens profilbild
Av aspen
Aelia skrev:Vad tråkigt att inte ens vilja prova sjalen
Ja, det är synd, hon slog det från sig innan jag ens avslutat meningen :(
Av Aelia
annelie skrev:
Isanna skrev:Vänta bara, snart så är lillskrutten för tung för Bb så då kanske hon vill låna en mysig sjal?
nja, det är hennes fjärde och hon är en sån att det inte går in när andra försöker påverka henne, hon har tex rökt sig igenom alla graviditeter fastän alla tjattat på henne, hon blir lite; olalalala bingo! (reklamen)
oj
Användarens profilbild
Av Bina
Trist... men "vi" får vara glada att hon vill bära sitt barn iallafall :D
Användarens profilbild
Av aspen
Bina skrev:Trist... men "vi" får vara glada att hon vill bära sitt barn iallafall :D
jo, jag vet att det ser så ut, men jag är inte sur på henne att hon bär i bb, för det är bra att hon bär (om hon gör det för hon sa ju bara att hon hade en, inte använde den :wink: ) men det att hon är så avig, det skulle ju vart gratis att låna den,. då blev jag lite "ledsen" att hon inte ens ville prova eller i alla fall prata om den :)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Trist!
Jag har varit med om samma sak.
Jag har erbjudit mig att låna ut sjal till flera bekanta men nä, dom har ju haft en BB så det har ju inte varit aktuellt.
Å så i mammagruppen som jag var med i när Melwin var liten så visade jag sjalar. Å har även varit på bvc å visat sjalar i andra mammagrupper sen när Melwin var lite äldre. Men de har varit så nöjda så med sin babybjörn.
Men en mamma ringde faktist upp mig sen när hennes tös var runt 6mån för då började hon bli för tung för bb:n.
Så då tipsade jag henne om en ergo som hon sedan köpte. Vi har träffats "på byn" ett par gånger efter det å jag har inte sett henne bära men hon brukar använda den fortfarande till deras tös som numera är 2år gammal. Å det tycker jag är jätteskoj!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?