Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

...utan Mimmis krinklade istället?
Jag har just nu i sjalgarderoben en stork leo och en ergo (även MT´s som jag inte andvänder), men skulle som alla andra behöva nå tunnare än storken till semestern.
Har drömt om en gås jättelänge nu, men tydligen så måste man köpa en ny om man vill ha nån.... :hopmad:
Men jag fick häromdagen upp ögonen för mimmis krinklade, som faktiskt är jättebillig, och den MÅSTE ju vara jättelätt att färga!
Är jag dum om jag lägger pengarna på en mimmis och andvänder storken eller ergon om/när mimmis blir dryg att bära med? är den så dålig egentligen?
Jag har bara provknutit en gås, inte burit länge i nån...
Killen är snart ett år och väger över tio kilo och vi kör mest med storken i ryggknyt utomhus, sällan ergo nuförtin´.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Då skrynkliga gåsar inte finns att köpa nya längre så röstar jag för att du INTE är dumsnål om du köper en mimmis. Om det är just en skrynklig du vill ha.
Jag har en skrynklig från stoff å stil å jag antar att det är ungefär samma som mimmis. Å sen har jag en naturgås oxå men då den inte var alls skrynklig ska jag skicka tillbaka denna.
Så som sagt är det en skrynklig du vill ha, satsa på mimmis.
Kan vara svårt att få tag i en begagnad skrynklig gås nämligen.
Av Sia
Det var en slät gås jag provade, så skrynklet är inte så viktigt, men man vill ju inte riskera att köpa en sjal som man inte kommer att andvända, bara för att man köpte fel (oavsett hur billig den var...).
Användarens profilbild
Av sacha42
mimmis är nog bra den med :D
Användarens profilbild
Av jag71
Jag storm trivs med min bruna, underbara, svala, super sjal från mimmis! :lol: Jag tycker den är mer än prisvärd. Förutom att den är snygg och sval så är det en såndär sjal man kan knöggla ihop i väskan och alltid ha med sig för den är platssnål.
Tycker inte alls att du är dumsnål om du köper mimmis!
Användarens profilbild
Av Monique29
Mimmi´s har fina sjalar så köp du :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Prova en mimmis säger jag med!
Av Aelia
mimmis säger jag med, haft den och den är jätte mjuk och skön
Av Sia
Tack för alla svar, det blir nog att beställa imorgon :app:

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?