Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Blev färdig med mitt idag!!
Någon som har skickat ännu? Eller skulle vi vänta till mitten av juli?
Användarens profilbild
Av Fryle
Maddemoa skrev:Blev färdig med mitt idag!!
Någon som har skickat ännu? Eller skulle vi vänta till mitten av juli?
Mitt brev står adresserat och frankerat i köksfönstret och väntar på skicka-signalen...
Användarens profilbild
Av zandrama
KLAR! :shock:

Jag åker bort 11/7, är det okej att jag skickar innan dess, så att min adressat får sin i hysad tid? Eller alla kanske skickar innan dess? *virr*
Användarens profilbild
Av milu
Mitt är snart klart. Vi åker bort imorgon och vet inte när vi kommer hem, men det blir nog troligen kring den 13-14. Ska man vänta eller skicka?
Användarens profilbild
Av binaem
Ska man skicka nu? Satte mig igår och gjorde min ... så nu kan jag posta när som helst! Ska bli spännande att se vad jag får ...
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
... även här ligger bokmärket och väntar på att bli skickat 8) - hade först tänkt vänta in i det sista med att posta den, liksom dra ut på det lite :wink: men nu lutar det åt att det får åka i lådan i morgon, annars är jag rädd att jag glömmer det helt!! :hellu: :shock:
Användarens profilbild
Av binaem
Bra! Då bestämmer vi att alla som är klara får skicka nu?
Av Sia
Kaffemoster skrev:Jag tycker vi ska ha ett något så när samordnat skickande. För jag är paranoid nog att tro att ifall jag skickar mitt (som redan är färdigt nu) så kan ju det skickas vidare innan mitten på juli, ifall den jag skickar till inte hinner göra sitt färdigt... :oops: Inte för att jag egentligen tror det om sjalbarnare, men ibland har jag svårt att tygla mitt misstänksamma sinne...
jamen då blir ju den som bara skickar vidare sitt bokmärke utan eget märke, och det verkar ju korkat, då hade man ju kunnat strunta i att vara med från första början (Som jag tex. förlåt att jag lägger mig i eran tråd :oops: )
Användarens profilbild
Av Amiechan
Sådär, mitt är klart nu 8)
Användarens profilbild
Av florin
Den som ska få mitt bokmärke får inte bli ledsen för att det dröjer om ni andra skickar redan :? Känns inte riktigt bra att jag inte hinner med detta denna vecka eftersom jag jobbar massor, sa vi inte att vi skulle skicka i mitten på Juli?????
Användarens profilbild
Av Amiechan
florin skrev:Den som ska få mitt bokmärke får inte bli ledsen för att det dröjer om ni andra skickar redan :? Känns inte riktigt bra att jag inte hinner med detta denna vecka eftersom jag jobbar massor, sa vi inte att vi skulle skicka i mitten på Juli?????
ingen brådska :D De flesta här ovan har skickat för att de ska på semester eller är glömska som så humrar. Ta din tid :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag är inte heller klar, så det är fler som får vänta lite till :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?