- tor jun 21, 2007 09:47
Ja, det kan man verkligen fråga sig.
När jag blev tipsad av anna_m om sjalbarn så tittade jag i början bara in för att titta i gallerier och läsa om knytningar. Sen registrerade jag mig för att fråga om tvillingknytningar och andra knytningar, smög vidare till säljes/köpes etc. Träffade sedan på mcmorrigan som bor i samma stad som tipsade om övriga forumet som jag inte ens tittat in på. Och nu är man fast på sjalbarn.se
Förundrat läser jag om alla sjalar som alla har
behöver man verkligen alla dessa sjalar? Ja, folk är för tokiga.
Och så börjar jag handla lite smått. En hel del visar det sig. Men JAG har i alla fall handlat olika bärdon.
Min sjalbana då...
:arrow: började med en lånad babybundler i en mörkblå färg,
:arrow: sedan köpte jag en bärpåse i fleece - de verkar så smidiga och enkla
:arrow: en ringsjal måste jag nog ha...
:arrow: och så en vävd förståss - en Hoppediz Kairo 5,4 m som i verkligheten mäte 5,77m
:arrow: hur ska jag få mannen att bära??, jag måste nog skaffa en ergo - så nu har vi en beige ergo ng
:arrow: en MT verkar ju hilma bra och enkla - hux flux var jag med MT
Men nu var jag klar. Nu har jag ju ALLT!
...eller...
Hmmm, hur var det nu... Jag vill nog börja med ryggknyt. Oj, vad långt det blir med 5 komma nästan 8 meter sjal... Jag måste nog ha en 4,7:a...
Nu sitter jag där och vaktar brevlådan som alla andra.
Ojdå, hur gick det här till? 
När jag blev tipsad av anna_m om sjalbarn så tittade jag i början bara in för att titta i gallerier och läsa om knytningar. Sen registrerade jag mig för att fråga om tvillingknytningar och andra knytningar, smög vidare till säljes/köpes etc. Träffade sedan på mcmorrigan som bor i samma stad som tipsade om övriga forumet som jag inte ens tittat in på. Och nu är man fast på sjalbarn.se

Förundrat läser jag om alla sjalar som alla har

Min sjalbana då...
:arrow: började med en lånad babybundler i en mörkblå färg,
:arrow: sedan köpte jag en bärpåse i fleece - de verkar så smidiga och enkla
:arrow: en ringsjal måste jag nog ha...

:arrow: och så en vävd förståss - en Hoppediz Kairo 5,4 m som i verkligheten mäte 5,77m
:arrow: hur ska jag få mannen att bära??, jag måste nog skaffa en ergo - så nu har vi en beige ergo ng
:arrow: en MT verkar ju hilma bra och enkla - hux flux var jag med MT
Men nu var jag klar. Nu har jag ju ALLT!

...eller...

Hmmm, hur var det nu... Jag vill nog börja med ryggknyt. Oj, vad långt det blir med 5 komma nästan 8 meter sjal... Jag måste nog ha en 4,7:a...

Nu sitter jag där och vaktar brevlådan som alla andra.