Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Ja, det kan man verkligen fråga sig.

När jag blev tipsad av anna_m om sjalbarn så tittade jag i början bara in för att titta i gallerier och läsa om knytningar. Sen registrerade jag mig för att fråga om tvillingknytningar och andra knytningar, smög vidare till säljes/köpes etc. Träffade sedan på mcmorrigan som bor i samma stad som tipsade om övriga forumet som jag inte ens tittat in på. Och nu är man fast på sjalbarn.se 8)

Förundrat läser jag om alla sjalar som alla har :hmm: behöver man verkligen alla dessa sjalar? Ja, folk är för tokiga. :wink: Och så börjar jag handla lite smått. En hel del visar det sig. Men JAG har i alla fall handlat olika bärdon.

Min sjalbana då...
:arrow: började med en lånad babybundler i en mörkblå färg,
:arrow: sedan köpte jag en bärpåse i fleece - de verkar så smidiga och enkla
:arrow: en ringsjal måste jag nog ha... :roll:
:arrow: och så en vävd förståss - en Hoppediz Kairo 5,4 m som i verkligheten mäte 5,77m
:arrow: hur ska jag få mannen att bära??, jag måste nog skaffa en ergo - så nu har vi en beige ergo ng
:arrow: en MT verkar ju hilma bra och enkla - hux flux var jag med MT

Men nu var jag klar. Nu har jag ju ALLT! :vågen:

...eller... :hide:

Hmmm, hur var det nu... Jag vill nog börja med ryggknyt. Oj, vad långt det blir med 5 komma nästan 8 meter sjal... Jag måste nog ha en 4,7:a... 8)

Nu sitter jag där och vaktar brevlådan som alla andra. :ooops: Ojdå, hur gick det här till? :roll:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Hehe det blir ju lätt så när man hänger här.
Men sen efter ett tag så "måste" man testa alla olika märken som finns ute på marknaden för tänk om man inte har hittat sin favorit än....
Användarens profilbild
Av Edith
Ja, hur går det egentligen till? :lol: "Livsfarligt", men det känns livsnödvändigt.

Måste bara berätta också! Har lyckats trolla till mig ett "sjalkonto", så nu ska här handlas sjal! :eld:
Av anna m
Och jag går sjal- :twisted: ärenden och har blivit lovad evigt liv :Hahaa:
Av eamane
anna m skrev:Och jag går sjal- :twisted: ärenden och har blivit lovad evigt liv :Hahaa:
Evigt liv? Inte gratis sjalar? :D
Av anna m
eamane skrev:
anna m skrev:Och jag går sjal- :twisted: ärenden och har blivit lovad evigt liv :Hahaa:
Inte ens sjal- :twisted: kan lova något sådant :(
Av eamane
anna m skrev:
eamane skrev:
Inte ens sjal- :twisted: kan lova något sådant :(
Taskigt!!! :D

Men alltså, 3-barns mor: Jag vet oxå MYCKET VÄL hur det är, man smittas otroligt lätt av sjalbegärs-viruset...
Användarens profilbild
Av Edith
Nebulosa skrev:Hmmm... trolla ett till mig också!! ;-)
Ska göra mitt bästa! :hmm:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Nebulosa skrev:
Emindith skrev:Måste bara berätta också! Har lyckats trolla till mig ett "sjalkonto", så nu ska här handlas sjal! :eld:

Hmmm... trolla ett till mig också!! ;-)
MIG MED!!! :lol:
Av surftrollet
Känner igen det där.

Först var det moby wrapen, bara för praktiskhetens skulln är jag blev snittad.
Ringsjal är bra att komplettera med, eller? Om man behöver söva barn eller gå kortare ärenden? Sydde mig en sådan och det räckte visst till en bärpåse med.
Det vore ju kul att ha en MT, en sån ska jag sy!
Sedan ville jag ha en vävd långsjal, det blev Ulli.
Men mannen då? Han måste ju också ha en vävd? Hoppsan, vi fick precis lagom med pengar i julklapp för en wellen.
Ergo är ganska dyr och som den gör det själv:are jag är så sydde jag en sele, för att mannen skulle kunna bära på ryggen.
Liiiite kortare sjal behöver jag nog till ryggknyt och där kom purpurskyn.
Oj, det där pearltyget blev jag intresserad av. Vips slaktades den gamla MT:n som var i dåligt tyg och så sydde jag en annan i pearl. Den har redan bytt sittdel en gång, men nu sitter den ihop igen.

Är jag klar nu? ;)
Användarens profilbild
Av April
:Hahaa: Mohaahhahaha... Någon har satt klorna i dig ;-) När man väl tryckt på "play" är det svårt att spola tillbaka :twisted:

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?