Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamin
Nu har jag bestämt mig för att inhandla ett bärsele men frågan är bara vilket? Jag är 173 lång och har ganska breda höfter. Jag tycker att Becon är ursnygg men har förstått att den kanske inte passar oss lite större :( .. Så då återstår Ergo och Patapum... Sonen blir 3 mån nästa vecka.
Vilken ska jag köpa... :help:
Användarens profilbild
Av Gullan
Först och främst är det nog lättast om du hittar en bärträff (Se under bärsjalsträffar) för då kan du få prova olika selar - kanske t.o.m. beco fungerar :)
Jag har en Ergo och den är superbra!
Användarens profilbild
Av Plinga
Jag är 171 cm. och bred om höften, har just nu en patapum toddler, men hade en vanlig patapum innan. Sitter jätte bra på mig. har även provat ergon, och jag tycker de är mycket snarlika. Bäst är om du kan prova, men jag trór att både ergo och patapum passar. Beco vet jag dock inget om.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Vad jag har förstått så ska det komma en Beco som funkar för oss som är lite större eller längre :D
Användarens profilbild
Av Mamin
ernamalin skrev:Vad jag har förstått så ska det komma en Beco som funkar för oss som är lite större eller längre :D
Jaha jiiipiii.. :vågen: När kommer den och var går den då att köpa tro?
Användarens profilbild
Av The_Fairy
Vi har en Ergo och maken som är lång, men i och för sig ganska tunn, tycker den sitter kalasbra! För mig som är kort och rund, funkar den oxå kalas!
Rekomenderar den verkligen!
Användarens profilbild
Av LillaG
Mamin skrev:
ernamalin skrev:Vad jag har förstått så ska det komma en Beco som funkar för oss som är lite större eller längre :D
Jaha jiiipiii.. :vågen: När kommer den och var går den då att köpa tro?
Bina skrev nu i juni... som hon läst sig till i nån annan tråd...

Om jag läser på www.ecobabies.com så hittar jag inget om det :hmm: . Inget på TinyTots heller, men Kate kanske vet?
Däremot har ecobabies stängt i juni för att hinna ikapp med beställningar, så sommarkollektionen kommer först i juli. Då kommer det kanske?
Av Plottis
Vi använder främst Ergon, både jag och min sambo. Jag är 156 och strl S och han 197 och strl XXL och Ergo sitter finfint på oss båda :lol:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Problemet med Beco är väl att den har för kort vaddering på axelbanden, de som är lite bredaxlade, inkl. jag själv, tycker inte att den sitter så bra. Jag köpte en Patapum toddler istället och den är klockren. Den vanliga Patapumen tyckte jag också att det var för kort vaddering på.
Av eamane
Skaffade ju en ERGO nu i dagarna till sambon och han blev överförtjust, han är ju inte direkt liten till växten heller, och den funkade bra. Jag har inte testat den själv än :) Älskar mina sjalar :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?