Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
Ni som "känner" mig vet att åtskilliga sjalar varit här och vänt ut igen för att lockelsen varit så stor efter de vackra tygtingestarna.

Såg fram emot att bära lillebror och införskaffade den underbara Sinon i väntan på hans ankomst. Det kom att dröja ett tag innan vi var redo för sjalen men ganska snabbt blev jag frustrerad över hur Sinon korvade ihop sig på axlarna och tryckte där... så det blev en ny MaM Eco och den är bättre vad gäller det även om den också tenderar att korva ihop sig. Det kanske är såhär trikåsjalarna är så fort man rör sig? Jag fick låna hem en MT och även den gör som sjalarna... flyttar sig...

Skall man verkligen sitta eller stå stilla och inte kunna göra något för att använda dessa verktyg??

Vad har ni för uplevelser om trikåsjalarna?

:muttrar: Jag är nog trots allt en selbärare.... Nu får Beco släppa den nya sorten illa blixtfort!
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Jag använde Sinon mkt de första 2 månaderna av S liv. Hon vägde 2755 g när hon föddes så hon kändes knappt.
Men efter det tyckte jag att sjalen kändes så instabil, hon hasade iväg när vi var ute och gick, trots sin ringa vikt.
Köpte en MaMEco men känslan bestod delvis. Den avlastade ok men jag tyckte hon åkte lite i sjalen iaf.
Började med vävda som funkade mkt bättre för att nu nästan uteslutande bära med Becon.
Så jag är nog selbärare jag med... :oops: :roll:
Bina skrev::muttrar: Jag är nog trots allt en selbärare.... Nu får Beco släppa den nya sorten illa blixtfort!
Vet du att beco ska släppa en ny variant med längre band :?:

Eller är det önsketänkande...?
Användarens profilbild
Av mian
Du kanske borde hålla dig till en helt vanlig tjock bred Moby 8) Inte en massa nymodigheter som är tunna och fina :P
Användarens profilbild
Av Bina
LillaG... det har jag läst mig till här på forumet... att det skulle komma en nu i Juni (?)

SQ & Tväråna... Jag skall testa att dra äääännu hårdare nästa gång, hoppas på att det hjälper. Han sitter bra stadigt men när jag har böjt mig några gånger eller hängt en maskin tvätt så har det korvat sig... (kanske är jag själv för bullig och därav flyttar sig sjalen?)

Sporttjejen... tar din hand

mian... *Asg* ja det var kanske bättre förr?! Minns inte att jag upplevde samma med Leah när hon satt i Moby så kanske har du rätt? hmm...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?