Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Tycker ni verkligen att de är skrynkliga? Jag jämför min naturfägade gås med den skrynkliga jag ägde och sålde och tycker inte alls att de är samma sorts sjal. Nu talar jag den nya generationens gås, den som är i två olika längder och har fåll - inte förra gåsen med overlockad kant. När jag packade upp min gås, väntade jag mig ju en skrynkelskrynkelgås, men fick ett enkelt stycke slätt bomullstyg, tunnt förvisso men inte alls skrynkligt. Inte ens när den efter tvätt fått torka ihopvriden och tillknölad. Den blir mer som ett stycke ostruket bomullstyg och inte krinklad som den förra, gamla gåsen. Den är fin, men jag kan inte låta bli att känna mig besviken. Jag är gnällig, men jag tycker faktiskt att det är en klar försämring. :(
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
Nej jag funderade just på om den inte skulle vara skrynkligare. Min är också bara "ostruken" liksom.
Jag har ju inte känt på någon tidigare så jag visste inte hur det skulle vara men lite besviken blev jag allt.
Användarens profilbild
Av Måsen
Usch vad tråkigt att den inte var samma som förra årets. :(
Jag har sett/klämt på en ofärgad gås tidigare i våras på någon träff och den var nog krinklad, men det var ju ett tag sedan så den var nog inte säsongens nya gås.
Fr om produktionen av gauze sjalar sommaren 2007 (lev fr om 11/6) har även natur obehandlad gauze sjal förtvättats och torkats av fabriken vilket gjort att även denna slätats ut. Den färgade gauzen genomgår även färgningsprocess vilket ytterligare slätar ut denna. Natur ska därför fortfarande vara mer skrynklig än den färgade gauzen och återfår denna skrynklighet efter första tvätten MEN den motsvarar ej natur gauze från tidigare produktioner vad gäller skrynklighet. Tillverkaren benämner fortfarande natur gauze som "skrynklig". Detta kommer dock att ändras hos oss till "lätt skrynklig".

Denna information har ej kommit oss till kännedom förrän igår, 19/6. Vi beklagar att detta därför medfört att denna information ej framgått till er som beställt en naturfärgad gauze sjal från årets produktion. Detta gäller sjalar som levererats efter den 11 juni.

Ni som har frågor eller önskar reklamera er naturfärgad gauze sjal inköpt/levererad efter den 11 juni gör detta genom att skicka ett E-mail till annsofi@smaknyten.se. Gäller det reklamation så skriv i ämnesrubriken "Reklamation" annars Gauze.

I E-mailet ska uppges;
Namn, telefonnummer, när sjalen är inköp och från vilken återförsäljare.

Returnera INTE sjalen förrän ni mottagit bekräftelse på ert anspråk och fått information om adress för reklamation!!

Anspråk på reklamation ska ha inkommit senast 070630. För reklamation gäller sedvanliga förutsättningar.

Bekräftelse på reklamation görs snarast dock senast 7 dagar efter utgången tid för anspråk.

Jag är tyvärr personligen ej anträffbar under den kommande veckan. Min kollega Terese på Små Knyten & Runda Magar kommer att bevaka inkomna E-mails/anspråk på reklamation och tillsammans med Katarina på Knyt-an och Lottie på Mammabarn hoppas vi att vi kan besvara era frågor så fort som möjligt. I de fall de ej kan besvara era frågor kommer jag att göra detta så fort som möjligt dock ej före 070627.

För er som köpt från BabyHip hänvisas till Små Knyten & Runda Magar och ni som beställt från från Knyt-an eller Mammabarn kan kontakta Katarina eller Lottie direkt.

Som representant för Calin Bleu i Sverige kan jag bara beklaga att felaktig information gått ut.

Tveka inte att kontakta er återförsäljare om ni har frågor eller som sagt känner att ni vill reklamera er sjal.

Mvh
Annsofi Larsson Peretz för
BabyHip och Små Knyten & Runda Magar
Av Corpset
Hur stor skillnad är det egentligen? Jag beställde en skrynkelgås och jag tycker att den är knappt skrynklig alls. Den är dessutom väldigt väldigt sträv, nästan lite som sandpapper. Vi behövde en tunn sommarsjal, men maken vägrar använda den. Vi kände på en annan (färgad) skrynkelgås och den var så mjuk och skön att jag nästan tror att vi fått fel.
Användarens profilbild
Av Mamin
Jag är också ganska besviken, hade väntat mig nåt mer skrynkligt.. Det var ju det som var så snyggt... :( Hur är dom färgade, är dom mjukare för den jag beställt var varken skrynklig eller mjuk... Har bara povat den och funderar på om jag ska skicka tillbaka den och byta till en färgad i sådana fall.
Användarens profilbild
Av Clifford
De är sträva i början, men om man tvättar den och ser till att använda den flitigt trots strävheten, så blir den som sagt mjukare med tiden :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?