Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maja & barnen
Jag köpte min Ergo igår och skulle precis gå in här och fråga! Vill så gärna att det ska funka, men min dotter kanske är för liten än (också 5 mån.)? Har testat att bära både på magen och ryggen. Bär jag på magen åker axelbandet av, på ryggen käns det lite bättre men sen så ser dottern ingenting i Ergon och blir urförbannad på att hon måste sitta där!

Är det en vanesak?
Användarens profilbild
Av Maja & barnen
:oops: Jag råkade visst posta nytt inlägg! Det var tänkt som ett svar till tråden nedanför. Har väl hänt förr antar jag... :?:

Tycker alla verkar vara så nöjda med sina Ergo men jag kan inte låte bli att undra om jag är en sjalmänniska. Hur är det för er andra, finns ni som bara gillar att bära i sjal?

Jag gillar dock verkligen hur man bär med höften i Ergon, annars tycker jag sjalen är skönare, men som sagt det kanske är en vanesak. Och vad min dotter tycker visar hon ganka tydligt. :wink:
Användarens profilbild
Av KATARINA
Jag har upplevt att om man är kort eller har kort överkropp och/eller är ganska smalt byggd över axlar och rygg så sitter inte Ergon alltid så bra, då kan tex Patapumen sitta bättre. Om du tycker att axelbanden åker av så kan du testa att dra den tvärgående remmen mellan axelremmarna lite längre upp.

Min son gillade inte heller att sitta på ryggen förrän han var ca 7-8 månader. Fast din dotter kanske gillar att sitta på ryggen i sjal?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?