Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Måsen
Jag fick hem en ny sjal idag, en helt sprillans ny som jag egentligen inte behöver. Jag packade upp, provknöt och bar en stund och knölade sedan ned den i korgen med alla de andra sjalarna. Den är verkligen jättefin och jag är glad över den, men det börjar bli för mycket nu, för många sjalar.:oops:

Tidigare har jag sökt efter den ultimata sjalen och provat en hel del olika, jag har försökt ha sjalar som på något sätt är olika. Nu känns det som jag bara köpt och köpt, fler än jag behöver och egentligen vill ha. Mår lite dåligt och skäms faktiskt. :cry:
Användarens profilbild
Av Isanna
Been there, done that. :roll:

Det går över snart, jag lovar!
Användarens profilbild
Av Måsen
Isanna skrev:Been there, done that. :roll:

Tror du jag mår bättre om jag gör mig av med några sjalar? :roll:
Användarens profilbild
Av nennie81
Måsen skrev:

Tror du jag mår bättre om jag gör mig av med några sjalar? :roll:
Jag är ju lite intresserad av MaM Econ 8)
Användarens profilbild
Av asa
Men det är tråkigt att det inte känns bra. Det ska alltid kännas bra att köpa nytt. Kanske du ska förlägga dig med köpstopp ett tag och vill du ha en sjal till så får du sukta, så där länge så kanske det blir roligare när den väl kommer. (Jag får dåligt samvete när jag tittar på mina sjalar och tänker på hur mycket de har kostat, på bara 4 månader, jag visste inte att jag hade SÅ mycket pengar :shock: :? )
Av Aelia
Oj då, som här då. :roll:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Nu har ju du en liten tjeja och kommer förmodligen bära ett långt tag framöver... Jag har ju liksom ännu sämre anledning att införskaffa nytt. Så här hemma gäller en sjal in - en sjal ut. :wink: Ialla fall tills det kommer ett nytt litet barn som vill bli buret.
Dessutom har jag faktiskt inte riktigt råd att investera i sjalar just nu. :?

Kanske kan en sådan regel vara något för dig?

Jag är ganska kär i de jag har, så jag kommer nog inte köpa något annat på ett tag. Nog för att jag blir sugen när jag ser alla fina sjalar som visas under "sjalbarn och sjalar" & "säljes". Men nu undviker jag att bli frestad genom att gå in på de rubrikerna dagligen...

Säger som asa; det ska ju kännas bra att köpa nytt.

Kram Z
Användarens profilbild
Av Bina

:iagree:
Användarens profilbild
Av mian
Jobbigt :(

Jag tycker att du skall sälja de du inte känner lite extra för. De som får dig att må dåligt och känna dig köpgalen. Då tror jag att du kan komma till ro och må bra med de som är kvar!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Usch då vad jobbigt :roll: Sådär har jag också känt vid något tillfälle :oops:

Nu är det en in-en ut som gäller (fast det blev lite undantag för trikåsjalarna :lol: ), och då känns det bättre, tycker jag. Då måste man ju verkligen tänka efter om man ska ha den där nya och vilken som i sådana fall ska få flytta. Så jag håller med, sälj ett par som du inte är helkär i så lättar nog samvetet lite :wink:
Användarens profilbild
Av Eulalia
Jag tycker också att du ska sälja de du inte känner det där lilla extra för...
Har tänkt lika som du, men kommit över det lite :oops: 8) :lol: . Trots allt så bär jag lillebror flera gånger varje dag och visst, det kan jag göra med färre sjalar, men jag ser det lite som en hobby och tänker också sälja de allra flesta den dag som inget barn vill åka sjal mer i denna familj :D ...
Så nej, köp och sjala på :vågen: !
Användarens profilbild
Av Sami
vad tror ni om att när det börjar bli många att man bestämmer sig för att om man vill ha en ny så måste man först sälja en av de man har.... (viskar) för vi vill ju inte göra sjalgudarna arga!!!

men så gör jag... vill jag ha en ny så åker en ut... (privat då)
Användarens profilbild
Av Alven
Om det inte känns bra, sälj några. Så brukar jag göra, då känns det bättre (att köpa) igen... :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?