Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Tillbringade helgen på Öland. I fedags var vi och tittade på Långe Jan och Eketorpsborgen. Båda gångerna knöt jag snabbt upp Millie i MaM Eco:n och så var vi redo. Då fick vi stå och vänta p våra kompisar som skulle ut med vagn och ner med deras tjej i den.

På em ammade jag för första gången i sjal. Denna gången mimmis crinklade. Samtidigt gick jag omkring på köpcentret i Färjestaden. Undrar om det var någon som fattade vad vi gjorde. Det var knappt Millie fattade hur hon skulle göra. Hon tittade på mig som - Du är ju knäpp mamma!

På lördagen var det djurparken som gällde och då hade vi vagn men när storasyster blev trött fick Millie komma upp till pappa i ergon och syrran vila i vagnen. Ett tag körde han t.o.m en egen variant av dubbel bärning, Millie i ergo och Moa på axlarna. Det såg häftigt ut!

En underbart lyckad helg. Sååå skönt att slippa in och ut med vagnen när man gör småstopp utmed vägen.
Användarens profilbild
Av Isanna
Vad härligt ni har haft det! Toppen att ni verkar ha fått amningen att funka i sjalen också!
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Härligt! :tumsup:

Det är för mig helt obegripligt att inte alla föräldrar bär i sjal! :hellu: :lol: Fler sjalar åt folket! :vågen:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
sagogrynet skrev:Härligt! :tumsup:

Det är för mig helt obegripligt att inte alla föräldrar bär i sjal! :hellu: :lol: Fler sjalar åt folket! :vågen:
Ja, jag fatta det inte heller. Jag är först i vår bekantskapskrets och alla är imponerade och nyfikna och tycker att det verkar praktiskt. Men när jag erbjuder dem att prova är det som om de inte vågar.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ja visst är sjalen kanon!
Å snabbt och smidigt går det oxå.
Tar ju typ dubbelt så lång tid att krånga ur en vagn å fälla upp å sen sätta i barnet, än å knyta in i sjalen.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Maddemoa skrev:

Ja, jag fatta det inte heller. Jag är först i vår bekantskapskrets och alla är imponerade och nyfikna och tycker att det verkar praktiskt. Men när jag erbjuder dem att prova är det som om de inte vågar.
Visst är det konstigt!? Det har varit samma här men nu tycker jag att det börjar lossna lite och fler och fler av vännerna vill prova! Jätteroligt! :D
Användarens profilbild
Av Droppen
Låter superhärligt! :vågen:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
sagogrynet skrev:
Maddemoa skrev:

Visst är det konstigt!? Det har varit samma här men nu tycker jag att det börjar lossna lite och fler och fler av vännerna vill prova! Jätteroligt! :D
Jag får väl fortsätta att tjata på att de ska våga prova. Skulle vara roligt om de med kunde inse hur myyysigt det är. Millie blir så glad varje gång som hon ser mig ta fram en sjal!
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Maddemoa skrev:
sagogrynet skrev:
Maddemoa skrev:

Jag får väl fortsätta att tjata på att de ska våga prova. Skulle vara roligt om de med kunde inse hur myyysigt det är. Millie blir så glad varje gång som hon ser mig ta fram en sjal!
Jag har nog inte tjatat så himla mycket... tror jag :roll: ...kanske lite då... men jag har ju alltid burit i sjal när vi träffats och de har sett hur mysigt och bekvämt det är och det är nog det som har gjort mest tror jag.. Att de själva sett hur bra det är menar jag! :lol:
Svammel! :blahblah: :lol:
Av eamane
Verkar som ni hade en bra helg! Så mkt smidigare med sjal än med vagn
Användarens profilbild
Av Edith
Underbart! :D :vågen:
Användarens profilbild
Av sacha42
vad härligt ni verkar ha haft det :D
Av Meli
Jo, det verkar verkligen smidigt. har nu beställt min första, fast lillan är redan 7,5 månader, men hon vänjer sig väl...
Användarens profilbild
Av Siania
Meli skrev:Jo, det verkar verkligen smidigt. har nu beställt min första, fast lillan är redan 7,5 månader, men hon vänjer sig väl...
Började med sjal först när A var 10 månader (bar mkt i ergo innan) och hon älskade det från första stund. Hon är ett riktigt sjalbarn, synd bara att hennes föräldrar inte fattade det förrän så pass sent. :wink: Tycker din lilla om att bli buren så blir det säkert inga problem. Lycka till med sjalandet! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?