Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bright
Hej!

Är sugen på att sy en MT....men tycker det kunde väl vara kul att ha en (eller flera beroende på syskicklighet och hastighet) "syträff" och träffas några stycken för att sy egna MT. Vore kanon om någon MT-veteran kunde förbarma sig över oss noviser som vill, men inte riktigt har kunskapen och självförtroendet att göra på egen hand.

Någon mer som nappar på idén?
Användarens profilbild
Av bani
Vilken kul idé! :app:
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Det låter superkul! Jag hade tänkt sy en egen MT från början, men insåg att jag får aldrig tid till det. Så nu har jag köpt en. Men det hindrar väl inte att jag även syr en så jag har två! :lol:
Användarens profilbild
Av bright
Vad bra att det är fler än jag som känner sig lite osäker...nu e d bara att hoppas att någon riktigt syhaj tycker synd om oss och vill räcka en hjälpande hand.... :hide:
Av loly
Superbra idé!

Jag var på Ikea för att köpa tyg till MT för någon dag sedan men det var så mycket folk att jag gör om den turen senare.
Användarens profilbild
Av Tyrvi
Vad roligt! Men jag har ju precis sytt min tredje och nu får det vara nog för ett tag. Men lycka till! Det är inte så krångligt som jag trodde när jag sydde den första. Se bara till att ta tillräckligt långa band och korta dem sen om de blir för långa.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Som fd vikarierande syslöjdsfröken kanske jag kan "förbarma" mig över er! :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av bright
Låter toppen! :urule:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?