Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

När jag läser om Ringo-hysterin :D här inne kan jag inte låta bli att fråga mig vad som är så speciellt med den? Och naturligtvis: Måste jag inte ha en Ringo jag med? :lol:

Jag har en Ringsjal som började sitt liv som Bära barnsjal (omsydd på enklast möjliga sätt), så jag undrar vad som skiljer den från Ringon?
Av Jessica
Jag viker aldrig ihop den till väska, utan slänger mest ner den i nån annan väska faktiskt. Det finns en ögla för nycklar i fickan.
Men den den är väldigt snygg. Fast egentligen tycker jag att ringsjalar är ganska snygga allihopa.
Användarens profilbild
Av April
Jag tror inte att du "behöver" den... Det är bara det att den är så himla snygg :roll:. Jättefin tycker i alla fall jag. Jag tycker nog att tyget i BäraBarnsjalen är skönare än just Ringon - men det kanske beror på antalet tvättar... Ringon sitter VÄLDIGT skönt över axlen och jag har faktiskt smygburit Saga ca. 1 minut (vågade inte längre och justerade den därför inte så bra)... Men jag återkommer med info. så fort jag burit lite mer (om Saga tillåter vill säga... Idag när jag bar henne sa hon: Mamma, Saga vill neeerrrrr!!! - väldigt bestämt :-D).

Jag ska ju ta med mina sjalar på Skåneträffen och får väl hoppas att där är något litet knyte - eller bebis, som vill testa att åka i den :-)

Kram
Användarens profilbild
Av sarah
Det är klart du bara MÅSTE ha en ringo! :wink: ´

Jag har nyligen fått min så jag har inte hunnit bära super mkt, men den är SÅÅÅ snygg!
Har burit henne lite hemma och så i över en timme när vi var i KISTA centrum. HOn sitter jätte bra i den. Fick lite ont i axeln men det är kanske inte så konstigt.

Jag vek faktiskt ihop den till en påse och hängde i vagnen. Himla praktiskt. Min skötväska är så full och så brukar det titt som tätt läcka vatten från nonspill muggen så jag ville inte ha den där.
Användarens profilbild
Av Helena
Nu testade jag bara Ringon lite snabbt, så jag kan inte uttala mig så mycket om den. Men jag kände att den var nog inte så annorlunda mot andra ringsjalar. Den kändes lätt att justera och den låg bra över axeln och tyget kändes stadigt. Men jag tror inte att man orkar bära längre i den än i andra ringsjalar eller så.

Om jag får råd någon gång med en ringsjal också, kommer jag nog att välja en TaylorMadeSling, de är lite billigare och jag tycker att de är snygga och verkar lika bra. Fast jag behöver nog inte en ringsjal just nu. Miles är ju såpass stor att jag gissar att det är bättre att jag tränar på lite snabba ryggknytningar så att jag får upp honom på ryggen istället för att bära så mycket på höften.
Och så har jag faktiskt börjat gilla min Bärabarn-sjal igen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?