Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av stayinshape
Hej allihop!

Har sedan många år tillbaka drömt om att få bära och vara nära mitt barn, så när det nu var dags inhandlade jag det jag trodde var bäst för barnet, en BB Active och en Tricot Slen sjal.

Sjalen fungerar bra vid längre sträckor och när dottern ska sova, men önskar även ha en bra och enkel sele vid kortare åkturer eller när hon är vaken. Har kikat runt lite och förstått att sittdelen i BB inte är det allra bästa för benen. Har kikat på Ergo, Patapum och Beco.

Valet faller nog på Beco och undrar från när man kan använda denna sele?

Dottern är två månader, 56 cm och väger 6 kilo.

Mvh En nyfiken pappa
Användarens profilbild
Av Anso
Hej och välkommen!!
Jag skulle nog säga att du kan använda den nu. Hanna satt bra i en sele när hon var ca 64 cm lång. Före det blev den för bred i sittdelen. Till David så har jag gjort som April förslog och vek helt enkelt in lite på sittbreden längst ner och sydde fast med små sömmar med lång stygnbredd (lättare att sprätta upp). BECON är rätt hög med det innebär ju i ditt fall att barnet får väldigt bra huvudstöd av den. Det kan komma en period när barnet är några månader gammalt och vill se mer att det tycker att den är för hög/kan inte se ut riktigt för att axelremmarna lite är i vägen. Men barn växer ju rätt fort.....
David, ca 70 cm och 4 månader sitter i en sele som är högre än BECOn och han ser ut rätt bra i den i alla fall.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Hej!
Min dotter är som din i längd och vikt, fast tre månader :)
Jag har haft henne i en Beco i snart tre veckor nu...
Hon och jag älskar den!
Lycka till med sel-valet och välkommen i "beco-älskar-klubben"! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?