Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Imorse gick vi till lekparken här nedanför, jag bar Clara på ryggen i ett superbra omslutet, knutet framför spelgeln. Jag hade tänkt att jag skulle bära henne på magen hem, för att slippa stå ute och knyta utan att ha nånstans att kolla hur det såg ut, men det gick ju så bra hemma så jag var tvungen att prova. Och det blev superbra igen!

Sen var vi hemma ett tag och åt mat och Clara sov och sen skulle vi ner på stan och kolla rean på Po.p. Först tänkte jag ta Patapumen och gå ner, men jag var tvungen att åka och handla, så det blev sjal (jag får inte ner henne från ryggen i Patapumen om jag inte har nånstans att sitta). Döm om min förvåning när jag får till dagens tredje superbra omslutna på ryggen! :shock:

Tre på en dag, det har aldrig hänt förut, typ ett i veckan, kanske, har varit standard förut. Det kändes som det lossnade, att jag kom på tricket fast jag vet inte hur jag gjorde. Tredje knytningen ute på parkeringen blev dessutom bäst! :D
Användarens profilbild
Av Droppen
Låter toppen! :vågen: Visst är det konstigt att man inte vet hur man gör, helt plötsligt bara funkar det!

Ett tips: Om jag bär på ryggen i sele så sätter jag mig ner på huk, knäpper upp både avbärarbältet+ "bröstbältet" samtidigt som jag håller en hand under rumpan på barnet. Sen hasar jag sakta ner honom tills han står själv bakom min rygg.
Kan det funka? :)
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Det skulle kunna funka, OM hon kunde stå själv, men det kommer väl :D
Användarens profilbild
Av sacha42
Ja det såg verkligen toppen ut då vi träffades. Clara satt som en smäck där bak på ryggen och log :D
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Hon log inte så jättelänge kan jag säga. När vi stod i kön började hon dra i galgar och kläder och dra ner kläder från hyllorna. När vi äntligen hade betalat och kommit ut var hon rätt less.
Användarens profilbild
Av sacha42
Mary_Cherry skrev:Hon log inte så jättelänge kan jag säga. När vi stod i kön började hon dra i galgar och kläder och dra ner kläder från hyllorna. När vi äntligen hade betalat och kommit ut var hon rätt less.
gumman då :lol:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
härligt!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?