Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamin
Jag funderar på att försöka börja testa ryggknytning men jag vet inte om det är för tidigt att göra det då H är snart 3 mån?
Användarens profilbild
Av mammahappy
Vilgot blir 3mån nu den 26:e å jag har bärt honom på ryggen till och från i alla fall en månad tror jag. Men bär han mest på magen än. Men smidigt om han absolut vill upp å man måste diska, hänga tvätt eller greja med annat här hemma.
Så nog kan du börja testa ryggknyt nu!
Användarens profilbild
Av Mamin
mammahappy skrev:Vilgot blir 3mån nu den 26:e å jag har bärt honom på ryggen till och från i alla fall en månad tror jag. Men bär han mest på magen än. Men smidigt om han absolut vill upp å man måste diska, hänga tvätt eller greja med annat här hemma.
Så nog kan du börja testa ryggknyt nu!
Ok, då ska jag se till att sambon är i närheten så jag kan öva :wink:
Användarens profilbild
Av Innana
Men hur gör ni??? Hur fasiken får man tyget att bre ut sig över knubb-barnet? Vi kan inte här hemma, slutar alltid med svettig mamma, sjalröra och skrattande barn i sängen efter fruktlöst övande...Zazi!! Jag behöver kurs!!
Användarens profilbild
Av ZaZi
Innana skrev:Men hur gör ni??? Hur fasiken får man tyget att bre ut sig över knubb-barnet? Vi kan inte här hemma, slutar alltid med svettig mamma, sjalröra och skrattande barn i sängen efter fruktlöst övande...Zazi!! Jag behöver kurs!!
Självklart ska vi ha ryggknytskurs. 8) & sen firar vi med vin på balkongen hur enkelt och smidigt det gick. :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av ZaZi
ZaZi skrev:
Innana skrev:Men hur gör ni??? Hur fasiken får man tyget att bre ut sig över knubb-barnet? Vi kan inte här hemma, slutar alltid med svettig mamma, sjalröra och skrattande barn i sängen efter fruktlöst övande...Zazi!! Jag behöver kurs!!
Självklart ska vi ha ryggknytskurs. 8) & sen firar vi med vin på balkongen hur enkelt och smidigt det gick. :wink: :lol:
vet du, Innana, att knyta upp en 7 månaders som nyss upptäckt hur rysligt kul det är att rulla och förflytta sig ÄR knepigt. Det krävdes en rejäl påse tålamod för att lyckas med Signebus. Och då var hon faktiskt äldre än vad E är nu. Men jag visar gärna hur jag "börjar" själva knytandet och hur jag brer ut tyget.
Vi ska nog klara det. :D
Av eamane
Jag var på ryggknytkurs hos anna m häromveckan och sen dess går det jättebra. Kom på att om jag brer ut sjalen över skötbordet och sen lägger Frida på sjalen och lyfter upp båda på ryggen samtidigt så går det superbra! Dessutom är skötbordet inne i badrummet och då har vi spegel direkt tillgänglig så jag ser vad jag gör för fel på en gång! Och lilla Frida kan beundra sej själv under tiden :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?