Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
Jag brukar köpa mitt på mataffären (City) de har tror det är 40-50cm i vitt eller svart för kanske 20kr. Billigast är det säkert i nån syaffär där det säljs som metervara
Användarens profilbild
Av Monique29
Knapp Karlsson har en del bra.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Frida med Mea skrev:du vet om att det finns många olika kvaliteter va? köp inte vilken dynga som helst, jag har köpt någon skit någon gång som inte ens borde få ha kallats kardborre, synd bara när man har sytt klart
men hur vet man det då? och så behöver jag sex meter så det blir ju så dyrt :roll:
Användarens profilbild
Av Annika80
Sannasmamma skrev:
Frida med Mea skrev:du vet om att det finns många olika kvaliteter va? köp inte vilken dynga som helst, jag har köpt någon skit någon gång som inte ens borde få ha kallats kardborre, synd bara när man har sytt klart
men hur vet man det då? och så behöver jag sex meter så det blir ju så dyrt :roll:
Vad ska di med 6m till? :shock:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
jag har sytt nytt innertyg till Myrans liggvagn, men det är vitt så jag vill göra det avtagbart. så jag tänkte använda kardborreband. bättre förslag mottages tacksamt :lol:
Användarens profilbild
Av Panakeia
Sannasmamma skrev:jag har sytt nytt innertyg till Myrans liggvagn, men det är vitt så jag vill göra det avtagbart. så jag tänkte använda kardborreband. bättre förslag mottages tacksamt :lol:
du måste ju inte sätta hela vägen, nåra cm på varje dm räcker gått! å det är väl inte 6 m runt en liggvagn?!

knytband lät ju bra me, eller tryckknappar/knappar?
Användarens profilbild
Av Candela
Jag har köpt kardborre för 8 kr/meter (per del då, så egentligen blir det ju 16 kr metern). Den kardborren var hur bra som helst!
Köpte på en affär som heter Klädjätten, vet dock inte om den affären finns nån annastans än här? :roll:
Är nästan lite förvånd över den bra kvalitéten, för alla deras kläder är bara skräp.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Panakeia skrev:
Sannasmamma skrev:jag har sytt nytt innertyg till Myrans liggvagn, men det är vitt så jag vill göra det avtagbart. så jag tänkte använda kardborreband. bättre förslag mottages tacksamt :lol:
du måste ju inte sätta hela vägen, nåra cm på varje dm räcker gått! å det är väl inte 6 m runt en liggvagn?!

knytband lät ju bra me, eller tryckknappar/knappar?
Nej, du har rätt, jag satte bara på vissa ställen och det blev bra. Jga hittade till slut kardborre för 25 kronor metern, helt överkomligt. Så nu är Myrans liggvagn färdig :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Kan vi få se bild då!!!!
Av Jenny
mammahappy skrev:Kan vi få se bild då!!!!
:iagree:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?