Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lile
Jag skulle ju aldrig bli så´n...som har flera sjalar menar jag, det räcker ju med en??? Men det var för en månad sedan...nu har det blivit tre bärdon :oops: :hide:
Jag var lite tveksam, har aldrig sett en MT i verkligheten :roll: men det verkar ju så svalt och bra när det är varmt och det var ju så bra pris och selarna är så dyra......så det får vänta..... till efter semestern :D
Användarens profilbild
Av ZaZi
Härligt! :lol:

Du har alltså officiellt blivit drabbad av sjal- :twisted: !

Men nu vill man ju se bild på härligheten? Ska man verkligen behöva gissa sig till hur den ser ut? :this: :lol:

Ps. Solhatten är klar. :wink:
Användarens profilbild
Av Lile
ZaZi skrev:Härligt! :lol:

Du har alltså officiellt blivit drabbad av sjal- :twisted: !

Men nu vill man ju se bild på härligheten? Ska man verkligen behöva gissa sig till hur den ser ut? :this: :lol:

Ps. Solhatten är klar. :wink:
Kommer bild när den kommer med posten :D

:o Redan klar, det var snabbt!
Användarens profilbild
Av snigel
Jo jag vet hur det känns.... listan blir längre och längre fast jag försynt frågade på min första sjalträff varför man har flera sjalar... :roll:
Av anna m
Fast en sjal räcker ju inte ens för icke-drabbade. Den blir ju smutsig. Tre är nog det man MÅSTE ha.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Hoppsan så det kan bli!
Den där sjal :twisted: är inte å leka med :wink:
Av Jenny
snigel skrev:Jo jag vet hur det känns.... listan blir längre och längre fast jag försynt frågade på min första sjalträff varför man har flera sjalar... :roll:
:lol: Jaaaa, sa vi inte det :lol:

Härligt Lile! Jag vill också ha ny MT :D
Användarens profilbild
Av svas
Det märks att vi inte träffats i veckan. Vad har du beställt??? Så nyfiken. Och jag måste få prova. Har ju aldrig testat MT.

ps1. Fick min gås oliv idag. Väldigt militärisk. Inte så mycket oliv... Men skön att bära i och Lilla S sög som besatt på tyget.

ps2. Skoj att du också använder ZaZi som personlig sömmerska, Lilla S hakklappar är ju alldeles underbara! ZaZi är ju senaste trenden i Jakan har jag hört :roll:
Användarens profilbild
Av Lile
svas skrev:Det märks att vi inte träffats i veckan. Vad har du beställt??? Så nyfiken. Och jag måste få prova. Har ju aldrig testat MT.

ps1. Fick min gås oliv idag. Väldigt militärisk. Inte så mycket oliv... Men skön att bära i och Lilla S sög som besatt på tyget.

ps2. Skoj att du också använder ZaZi som personlig sömmerska, Lilla S hakklappar är ju alldeles underbara! ZaZi är ju senaste trenden i Jakan har jag hört :roll:
Tradera...fynd (hoppas jag) :oops:
Amerikansk Mei Tai, retroprint, vet ju inget om den men kunde inte låta bli, 300 kr + frakt. Klart du måste prova, sen kommer visst sjal- :twisted: och säger att du nog måste ha en MT, för det saknas ju i din garderob :mrgreen:

Militär-gås :D den är säkert jättefin.

Fick bild av ZaZi igår, sååååå fin solhatt till Hedda :loving: bild kommer snart.
Användarens profilbild
Av Lile
Nu är den här, bild under bilder :D
Användarens profilbild
Av April
Då tittar jag in där ;-)

Hmmm :hmm: Kan man ha för många bärverktyg?
Nääääääää... :mitvit:

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?