Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Hej,
Är det någon som har/har sett ett hyfsat kraftigt bomullstyg i Löfbergslila färgen?
Hopplöst att hitta här i Karlstad hittills! :D
Jag tänkte sy en tuff ringsjal till Hanna naturligtvis nu när hon ska bli ett Färjestadfan. :wink:
Senast redigerad av Anso den ons sep 28, 2005 15:38, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sus
Menar du ett enfärgat lila då eller . Annars är väl easy lava ganska mycket färjestadfärgern, eller?
Användarens profilbild
Av Anso
sus skrev:Menar du ett enfärgat lila då eller . Annars är väl easy lava ganska mycket färjestadfärgern, eller?
Hemska människa! :D "måste" jag nu också köpa en LAVA? Men du har rätt, den vore rätt perfekt!

Det är ett enfärgat lila tyg jag letar efter så det skulle ju inte vara för svårt men just den nyansen är svår att hitta.
Användarens profilbild
Av sus
Anso skrev:
sus skrev:Hemska människa! :D "måste" jag nu också köpa en LAVA?
VArför inte,du har väl redan haft alla sjalar utom just den, eller hur :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
sus skrev:
Anso skrev:
sus skrev:Hemska människa! :D "måste" jag nu också köpa en LAVA?
VArför inte,du har väl redan haft alla sjalar utom just den, eller hur :lol:
*HA;HA;HA*
:lol: :lol:

Det stämmer nog nästan det! Och visst har det kliat i mina fingrar även efter en LAVA men den är nog inte riktigt min färg ändå. Men i och för sig, det har ji inte stoppat mig förut.....
Användarens profilbild
Av Anso
naimiez skrev:Har du kollat Didymos Lena?
Se http://www.toddlers-shop.de/shop/assets ... hlena.html

Jo, jag tackar! Jag har faktistk haft en en Lena också (!) som sedan gick vidare till Bina och sedan till?
:lol: :lol:

"Lena" är inte riktig rätt färg ändå. Löfbergslila-lila är ju rätt så mörkt och med, som jag tycker, en dragnin gåt vinrött i den. Ska nog inte ha ett så exklusivt tyg som en riktig vävd långsjal denna gång utan något enklare eftersom det ska bli en ringsjal med bl.a en Färjestadlogga på och allt.
Användarens profilbild
Av Lingling
Finns det ingen med bra sortiment på lakansväv där du bor? Typ lapptäckesaffär? Jag har en liten bit lakansväv över (inte så det räcker till en sjal) sedan ngt projekt och tror att det är rätt färg, borde kunna finnas ngn merstans?
(Tror att det finns en bild på den i mitt Sysidan-album under block, bytesblocken eller så, blockhusmönstret)
Av luxia
Det kanske går att färga ett ljust tyg av lämplig kvalitet?
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har färgat tyg och har en ringsjal över. tyget är något rödare i tonen än på bilden tycker jag, ganska likt löfbergs lila. du kan få köpa den om du är intresserad, 250 kr plus frakt? det är ett diagonalstretchigt tyg. fast loggan får du fixa själv :wink:

Bild
Användarens profilbild
Av Anso
diddeldi skrev:jag har färgat tyg och har en ringsjal över. tyget är något rödare i tonen än på bilden tycker jag, ganska likt löfbergs lila. du kan få köpa den om du är intresserad, 250 kr plus frakt? det är ett diagonalstretchigt tyg. fast loggan får du fixa själv :wink:
Tjusigt!
Vad är det för en sjal du har färgat? :D
Om jag köper den där så slipper jag ju sy också!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?