Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
Eller försöka ia llla fall.

Jag ska sy sjalar och meitais till vår lokala barnklädesaffär :D
Det kanske inte blir så mycket eller många eftersom jag jobbar oxå, men börjar jag o gör en av var och visar henne så kanske det kan bli mer sen. :D .

Jag har svårt att veta hur mycket betalt jag kan ta, är det någon som kan hjälpa mig med det?

Det är ju inte heller så många som bär här så samtidigt som jag vill tjäna på det såklart vill jag inte ta för mycket så de blir för dyra efter hennes påslag. Folk ska våga testa nåt nytt för att de oxå har råd med det.

Jag är helt exhalterad :eld: jihii! så kul.

Jag tittade på hennes p&t vagnar och vi kom in på sjalar och att jag sytt mina. Kanske kunde jag sy till henne? hihi
Av dora
vad roligt! :vågen: lycka till!
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å vad roligt! Men vad som är skäligt att ta har jag ingen aning om.
Du får ju räkna lite på vad materialet kostar och hur lång tid det tar för dig att sy en sjal eller mei tai.
Men det kommer nog gå bra ska du se!
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vad kul! Har ingen aning om vad du kan ta? Och hur mycket hon lägger på heller, men billigare än en BB sele borde de bli tycker jag, då kanske kunderna lockas mer att testa. och bifoga ett sjalbarn infopapper vore ju bra också :D
Användarens profilbild
Av aspen
tack för svar. Jag fick en funderare när jag kollade på länken ovan; måste jag typ starta företag, betala skatt osv för att sälja mina grejer till en butik?
Användarens profilbild
Av mimmis
annelie skrev:tack för svar. Jag fick en funderare när jag kollade på länken ovan; måste jag typ starta företag, betala skatt osv för att sälja mina grejer till en butik?
Lägg frågan under sjalförsäljare så kommer du säkert att få svar därifrån, det är många som är duktiga på vad som gäller... tyvärr är jag det inte... är du osäker kan du alltid ringa till Skatteverket och kolla

Lycka till med allt!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?