Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Eaive1
Vet inte om jag törs :hmm: och vet inte hur man syr heller... Hålet ska vara cirka 5x5mm... det är en skrynkelgås det sitter på

Tips någon?
Användarens profilbild
Av mama sara
varför ska det vara ett hål i sjalen?? :roll:
Användarens profilbild
Av nima
mama sara skrev:varför ska det vara ett hål i sjalen?? :roll:
:lol: :lol: :lol: Jag förstår det som så att hon kan få köpa en sjal (antagligen billigare) fast det råkar vara ett hål i den och undrar om det går att laga.. Har jag fel?
Användarens profilbild
Av Eaive1
Alldeles riktigt, det är en gås till salu, men det är ett litet hål i den :shock:
Användarens profilbild
Av mama sara
hm, jaha, ja jag tänkte väl att det lät för tokigt för att vara sant.. :hide:
Av Sofie
Jag hade nog klippt en liten tyglapp i nått bra tyg (ev. snott ett litet hörn i en ände av sjalen för bästa matchning) och limmat på med textillim sen sytt sicksack i kanterna och fram och tillbaka lite över hela lappen med färg- (och material) matchad tråd.
Användarens profilbild
Av Vida
Sofie skrev:Jag hade nog klippt en liten tyglapp i nått bra tyg (ev. snott ett litet hörn i en ände av sjalen för bästa matchning) och limmat på med textillim sen sytt sicksack i kanterna och fram och tillbaka lite över hela lappen med färg- (och material) matchad tråd.
:iagree:

med bomullstråd

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?