Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av snotan
Jag har en liten snart termånaderstjej som älskar att vara i trikåsjalen :D (är den enda jag har än så länge) Än så länge har jag haft henne med fötterna inne i krysset om ni förstår hur jag menar (utan att benen sticker fram). Mage mot mage. Jag har börjat testa att ha henne med benen framme lite också men tycker att tyget rätt lätt glider ifrån knävecket och då avlastar väl inte sjalen perfekt för hennes rygg!? :?

Med hur gamla barn har ni haft benen innanför tyget och hur gör ni så att inte tyget glider ifrån knävecket när benen är utanför?? :?:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag har burit från dag 1 med benen utanför krysset.
Å sen bär jag även min 2åring utan att tyget glider på det viset du beskriver.
Vilgit är nu snart 3 månader och bär honom utanför krysset utanproblem utan att tyget glider ifrån knävecket.
Användarens profilbild
Av snotan
okej! Jag tror att det kanske är så att jag inte alltid vill ha tyget så långt ner på mina armar utan ibland (tex när man vill plcoka ner något från ett skåp) drar upp tyget uppe på axeln. Då är väl risken större att tyget glider ifrån hennes knäveck kanske. Man får väl dra ut tyget ibland!?
Användarens profilbild
Av lingonben
:hello: Visst känner väl vi varandra?? Tycker att det underbara lilla ansiktet i din avatar ser bekant ut! :loving:

Jag har nog alltid haft benen utanför när jag burit Kajsa. Men jag kan hålla med om att det var lite knepigt ibland att få ut det mellan bena när hon var liten, för hon var så liten och tyget så brett. Det är väl bara träning och vana så ger det sig med tiden!
Användarens profilbild
Av snotan
Roligt med en kändis!! :D ja, och visst är det Astrid i sjalen. :heart:

Har i helgen när vi var och uppvaktade svärmor på 60-årsdagen i Borås testat att ha henne mer och mer med benen utanför eftersom hon helt klart börjar bli för stor att ha benen inne i sjalen. Och det funkar faktiskt rätt bra. Är nog en övningssak :!:

Och så idag har vi börjat öva att knyta på ryggen. Men det var lite läskigt tycker jag. Men det är väl bara att fortsätta med övningarna. :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?