Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av astia
vad den är snygg! Beställde genom svägerska i Schweiz så den gick på 1300. Den är snyggt stickad och superskön! Varmare än man kan tro!
Användarens profilbild
Av zmurfan
astia skrev:vad den är snygg! Beställde genom svägerska i Schweiz så den gick på 1300. Den är snyggt stickad och superskön! Varmare än man kan tro!
Jag hoppas du tänker lägga ut den på bild så vi får se den med! ;)
Användarens profilbild
Av astia
nog tänkas att jag gör det imorron :)
Användarens profilbild
Av maimiti
Vad köpte du för färg?
Användarens profilbild
Av puppan
Ååhh.... *Avundsjuk*
En sån vill jag också ha, de är hur snygga som helst ju!!
Användarens profilbild
Av astia
grå köpte jag! Var lite nervig för storleken - när man inte kan prova men jag mailade med hon som säljer dem innan och M skulle bli bäst - jag var ändå orolig för med liten bebi är...bysten...inte vad den varit - expanderat liksom *S* men ponchon satt som gjuten!
Användarens profilbild
Av maimiti
Vad kul med en "ny" färg :lol: De flesta verkar ju ha införskaffat vinröd. Vill se foto förstås (och så ska jag väl skämmas för att jag inte lagt ut någon bild på min egen :roll: ...)
Användarens profilbild
Av Kristina
Ooooh vad härligt! Bild!
Hoppas min kommer i veckan. Låter bra att den är varmare än den ser ut.
Användarens profilbild
Av diddeldi
kan inte nån av er mäta den? jag funderar på att sy en liknande...
Användarens profilbild
Av astia
jag e lessen men vi hann inte fota igår o idag har jag ingen fotograf :( men snart så - jag lovar!!!
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
oooooooohhhhhh!!!! ponchon är såååååååå fin!!!!!!! jag tänker fortfarande om jag ska ha sånt eller inte....ska jag, ska jag inte, ska jag, ska jag inte.....de som har ponchon, har ni också någon sorts jacka under den??.
Användarens profilbild
Av astia
Boobs tunna fleece under - eller har jag tänkt iallafall!
Användarens profilbild
Av April
Grattis! :-)
Ja, bild... bild...bild :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Helena
Visst borde man väl kunna ha någon slags stor vindtät jacka utanpå ponchon när det blir kallare kanske? Eller blir det jätte bylsigt då?

Jag kan ju inte ens sukta efter en mamaponcho, för jag har ju en äiskä poncho, och Miles skulle väl dö av förargelse om jag klämde in honom under en mamaponcho.
Användarens profilbild
Av astia
Bild

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?