Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Idag var jag och barnen på skolavslutning. Moa blev rastlös och vi gick ut lite föra alla andra. Millie sover gott i sjalen. Utanför möter jag två reportrar från vår lokaltidning- de är där eftersom att skolan ska läggas ned och det är deras sista skolavslutning.

Får en komentar om att det ser mysigt ut och så frågar de om jag har barn i skolan. Berättar då att jag jobbat där till och från flera ggr senast nu i höst. Vi bir fotograferade också. Så hoppas nu att vi kommer med i tidningen i morgon.
Användarens profilbild
Av Annika80
Vad kul! Själv gillar jag inte att vara med på kort!
Såg att BT fotografen (ortens tidning) tog ett kort rakt mot oss när vi var på skolavslutning o Amy satt i sjalen, men i tidningen kom ett kort på ett gäng fotograferande föräldrar *puh*
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jag tycke egentligen inte heller om att vara med på kort men tänkte att om Millie kommer med så tittat nog de flesta på henne!!

Fotografen stod jättenära och tog korten och jag gjorde mitt bästa för att koncentrera mig på vad reportern frågadev så tillslut bad hon mig titta på kameran :oops: Då hade jag den ca 30cm från ansiktet. Undrar om Millie verkligen kom med då.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å spännande!
Hoppas att ni kommer med!!
Användarens profilbild
Av asa
Blev det nån tidningsbild???
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?