Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Så var det dags för en bytestråd i pysslets tecken, nämligen bokmärken.
(Det handlar alltså inte om pappersbokmärken man samlade på när man var liten :lol: )

Vill du vara med så skicka ett pm till mig med namn och adress så fixar jag ihop en byteslista. Sista anmälningsdagen är nu på söndag, 17/6 (och tillika Islands nationaldag)

Vad gäller sista-skickadatum och ev "regler" kan väl den som har något förslag skiva i tråden så lägger jag till det i ts:en efterhand. Jag är för trött för att tänka just nu :zzz:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag gör en lista på måndagkväll och pm:ar alla vem de ska skicka till, så man vet ju det innan man börjar.

Och hur lång tid ska vi säga. Två veckor tycker stressade K är ett minimum :roll:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Knyttet & K skrev:Så var det dags för en bytestråd i pysslets tecken, nämligen bokmärken.
(Det handlar alltså inte om pappersbokmärken man samlade på när man var liten :lol: )

Vill du vara med så skicka ett pm till mig med namn och adress så fixar jag ihop en byteslista. Sista anmälningsdagen är nu på söndag, 17/6 (och tillika Islands nationaldag)

Vad gäller sista-skickadatum och ev "regler" kan väl den som har något förslag skiva i tråden så lägger jag till det i ts:en efterhand. Jag är för trött för att tänka just nu :zzz:
sista skicka-datum har jag ett förslag på: mitten av Juli.
regler i övrigt?
Jag undrar som florin om vi får veta vem vi ska skicka till i god tid så vi kan pyssla en personlig sak till personen?
Användarens profilbild
Av Lycke
Jag vill vara med!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Kaja skrev:Jag är på! Är det valfritt material och teknik som gäller??

//Kaja
ja, men det tycker jag - lättare för fler pysslare att vara med om man får hålla sig till "sin" teknik liksom!

Samma sak med mått och så, fritt att bestämma för var och en - att man utgår ifrån hur man själv vill att ett bokmärke ska vara! :D

.. och sista-skick-dag, där håller jag med stressade K :wink: MINST två veckor (ffa då det ju är midsommar mitt i alltsammans...) så varför inte köra på smurfans förslag om mitten av juli = skicka under helgen 14-15 juli?

Förresten, ska man skicka så snart man är färdig, eller ska man vänta in lite så att alla skickar samtidigt? Vet inte hur ni gjort tidigare... lite skoj att skicka ett bokmärke på fredag och ha ett annat hemma hos sig på måndag, men det blir kanske rörigt att tjama in? :roll:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Kan man inte skriva in en lista när man är färdig då och när alla är klara så säger man att nu är det fritt fram att skicka och sen skickar alla iväg sina bokmärken... då kommer de ju iväg ungefär samtidigt allihopa. :)
Användarens profilbild
Av binaem
Jag är med !
Vi talar om något man stoppar i boken så man vet var man är - eller hur?!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Birka27 skrev:Jag är med !
Vi talar om något man stoppar i boken så man vet var man är - eller hur?!
Japp!
Användarens profilbild
Av Elsa
Jag vill vara med! :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag vill också vara med! (Hur jag nu ska hinna med det här... :roll: )
Användarens profilbild
Av Kotten
Man ska alltså göra märket själv och inte köpa det?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Kotten skrev:Man ska alltså göra märket själv och inte köpa det?
Japp... ett egenhändigt gjort bokmärke.
Antingen scrappar du ett, eller virkar ett eller stickar ett eller syr ett.... eller... :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?