Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Måsen
JeanneDArc skrev:smidigt! varför lyckas inte jag med sjalamin för?? *avis*
Jag tror att när man försöker i lugn och ro hemma är det omöjligt att få till det. Att lyckas med sjalamning kräver, åtminstone första gången, lite kaos och panik i störta allmänhet. :lol:
Användarens profilbild
Av tinaw
Måsen skrev:
Jag tror att när man försöker i lugn och ro hemma är det omöjligt att få till det. Att lyckas med sjalamning kräver, åtminstone första gången, lite kaos och panik i störta allmänhet. :lol:
:iagree: det vet jag flera som har sagt så jag instämmer!
Användarens profilbild
Av Clärchen
tinaw skrev:
Måsen skrev:
:iagree: det vet jag flera som har sagt så jag instämmer!
Kan också instämma. En av de få gånger E och jag fick till det var på Babymässan när vi modellade Ringo för Looma. Det var nog en skön syn på catwalken :lol:
Av Sofie
Jag har lyckats idag!
Jag kunde för mitt liv inte förstå hur det skulle gå till förrens nyss!

Jag har prövat med dåliga resultat:
-bebis huvud hamnar i nån skum vinkel och han bara skriker argt (säkert inte tillräckligt stadig i nacken)
-tyglagren liksom häftar ihop sig alldeles för bra och nån nerhumpning är inte att tala om.

Men IDAG! pojke med lagom stadig nacke och lagom hungrig i en lagom ingosad gås mitt i nordstan i gbg. Jag lossade och humpade och öppnade (bh'n) Voila! amningsdags!
När pojken fått ett bra grepp tog jag på mig ryggsäcken igen och gick in på närmaste bokhandel och tittade på böcker tills han ätit klart :lol:

Åhhh, vad skönt att slippa armkrampen som infinner sig efter 20-30 min gående amning med pojken på armen!

:eld: :eld: :eld: :eld: :eld:
Användarens profilbild
Av amöba
Vad roligt att höra att det funkar för er med sjalamning! Jag är så glad att jag kunnat inspirera några att försöka :D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
härligt härligt! tycjer det verkar krångligt med sjalamning, men fördelarna kanske överväger? måste nog testa det jag med!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?