Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sisu
Jag märker att de enda sjalarna jag gillar skarpt och kan tänka mig att köpa, är de med smala ränder.
Som typ Inka och Maija....

De med bredare ränder är ju oxå jättefina - på andra, men jag faller bara för smalrandiga, och gärna starka, färgglada färger!

Hur har ni det med sjal-smaken?
Användarens profilbild
Av SoFaD
ja, jag verkar vara som dig :) de bredrandiga är inget för mig. inte hittills i allafall.
fast jag har förstås bara en enfärgad just nu, en blåbärsblå. men ska köpa en inka och såsmåningom ska jag köpa rebozo oxå. direktinporterad av min vän i mexiko som kommer på besök i mars. så då får jag en sval sjal lagom till sommaren :-) rebozo vill jag ha i svart och färglada ränder. hoppas hon hittar en :)
Av luxia
Jag tänker långsiktigt och vill ha sånt jag inte tröttnar på. Hoppediz Panama valde sambon och jag för att den passar bra i naturen och är snygg.

Nu är jag sugen på Easycare norrsken för att den är lugn men ändå färgglad, på ett väldigt rent sätt.

Jag tror inte att jag gillar när det blir "stojigt".
Användarens profilbild
Av jag71
Tycker många sjalar är väldigt vackra men... inget jag skulle vilja ha för de syns för mycket. Jag tycker min antiuga färg stil är just så mycket färg att det går bra (syns lite mycket ibland). Fast jag vill (och ska ha) en easycare norrsken. Om den blir för färgglad får jag väl ha den hemma och på landet där det inte finns så mycket folk. :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Tiz
Färgglatt och samtidigt modest. En sjal för varje tillfälle typ ;) Nää, men en färgglad som syns och en mer modest när man inte vill stråla. Jag gillar gult och turkost så de gula sjalarna ligger högt på listan. Gärna bredrandig. Den mer modesta sidan av mig gillar de multirandiga rebozosarna, EasyNorrsken, Easy röd/grönrandig. De är färgglada men ändå lugna med de mörka bakgrunderna..
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Och jag skulle aldrig kunna tänka mig att köpa en smalrandig. Passar inte min smak alls.

Har ju en Hoppiz Hallon/Jordgubb som jag älskar o den är ju allt annat än diskret :lol:

Jag tycker inte det finns sååå rysligt många sjalar som passar min smak riktigt bra men en Easy norrsken o en Hoppiz Panama kan jag gott tänka mig.
Användarens profilbild
Av Alex
Jag skulle ta vilken som helst, tror jag! :D Med starka färger! (och så har jag en beige :roll: )
Användarens profilbild
Av maimiti
Jag har nog egentligen en ganska diskret smak. Gillar enfärgat bäst och helst inga grälla färger. Hade jättesvårt att vänja mig vid makens inka, tyckte den var alldeles för grillig och stack i ögonen (nu har jag dock inga problem med den - har blivit härdad ;)). Vill helst inte ha ränder alls men hellre smala än breda. Mjuka mönster passar mig bättre, eller tvåfärgat (gillar tex Hoppediz Luzern och Tunis).
Användarens profilbild
Av Helena
Jag gillar sjalar med mycket färger, fast det är skönt med neutrala också som omväxling.
Användarens profilbild
Av johanna
Efter att ha sålt en grå sjal och en blå sjal har jag insett att sjalarna helst ska vara rosa för att jag ska gilla dem: Didy Eva, Hoppediz Lille, Ellaroo LaRae. Och så har jag ju en (kort) Hoppis London också, för de dagar jag vill vara lite diskret :D Ränderna spelar inte så stor roll.

Jag önskar mig en Stork Leo Rouge nu. För man ska väl aldrig vara nöjd? ;)
Användarens profilbild
Av puppan
Min smak är nog ganska diskret. Just nu har jag en EllaRoo Aloe och en hemsydd grå/blå långsjal. Tycker att många sjalar är fina på andra, men jag är nog lite för konservativ :oops: för vissa...

Och nu väntar jag på min Easycare Hav. Den kommer nog passa mig perfekt, blått är min absoluta favoritfärg.
*håller tummarna för att den kommer med posten imorgon*
Användarens profilbild
Av Tabby
Älskar sjalar åt det blåa hållet.
Användarens profilbild
Av Nova
Blåa sjalar gillar jag.
:D Både enfärgade och randiga.
Det spelar ingen roll om ränderna är breda eller smala för min del,
tycker både ock är snyggt!
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag älskar varma och starka färger, men känner mig inte alltid helt bekväm i dem. Stork Anna t ex, är fantastiskt vacker men inget för mig. Kan däremot tänka mig att gå i mer helrött som Easy Eld eller Leo Rouge... Annars är det nog blått, grått, turkost som gäller (min Bebina startade en blå period hos mig), eller dämpade jord/naturfärger. Eller Easy Lava, bara för att den är så fin...

Eh, blandad kompott med andra ord. Det här var visst inget entydigt svar. :-)
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
jag trivs inte bra i långa sjalar är inte så såld på ränder heller, däremot gillar jag mina fyrkantigsjalar istället...det mesta har blå nyans...men jag gillar också blommiga "girly" tyg...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?