Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Eulalia
Hur ska jag göra?

Jag har nu nog med bärdon, så är det bara :wink: , men jag är helt kär i indio :D . Skulle vilja ha en i ull och/eller en med linne också. Kan inte släppa tanken på dessa :hellu: .
Men det är ju madness, verkligen att köpa fler just nu....
Så vad göra, ska jag sälja girasollen, som är jättefin, men inte för mig lika kär som indiosarna... :? ?
:help:
Användarens profilbild
Av svas
Jag kollade just in din sjallista (i profilen) i en annan tråd och insåg att vi har rätt lika smak. Jag väntar ivrigt på min nya olivgås. När det gäller indio så älskar jag mönstret och smaragd-färgen. Dock vågar jag inte behandla smaragden på samma sätt som Jakob eftersom jag är rädd att trådarna i indion ska haka upp sig.

Ullsjal just nu? Hallå hur är vädret i Belgien egentligen? Eller vart befinner du dig?
Användarens profilbild
Av sus
Jag köpte en ull indio i våras och den är verkligen underbar, jättemjuk och gosig, men just nu har den fått semester och jag ska precis beställa en ny med linne. Hoppas dne går att använda i sommar :lol:
Klart du ska ha en indio! Dom är ju så fina
Användarens profilbild
Av Anso
Indio i linne är rätt olik de andra, inte lika mjuk. Jag har haft en dockbärjsjal i Indio/linne för att jag var så nyfiken på den. Med lite användning så blir den nog mjukare. Den med hampa ska tydligen bli riktigt mjuk efter anvädning har jag hört...... :roll: :D Så nu är jag riktigt nyfiken på att höra vad du tycker om din Sus!!!

Indiosjalarna är ljuvliga! :heart:
Senast redigerad av Anso den lör jun 09, 2007 15:19, redigerad totalt 1 gånger.
Av Tyche
Jag är oxå kär i indio :loving:
och jag har bara EN just nu.. och en beställd :wink:
Den jag har, har jag bytt till mig här på sjalbarn och HERREGUD så ingosad och mjuk den är. Jag kommer ALDRIG släppa den ifrån mig! :heart:
Användarens profilbild
Av Clifford
Anso skrev:Indio i linne är rätt olik de andra, inte lika mjuk. Jag har haft en dockbärjsjal i Indio/linne för att jag var så nyfiken på den. Med lite användning så blir den nog mjukare. Den med hampa ska tydligen bli riktigt mjuk efter anvädning har jag hört...... :roll: :D Så nu är jag riktigt nyfiken på att höra vad du tycker om din Sus!!!

Fast jag kände på Groovers nya linneindio och den var ruggigt mjuk, så det kanske skiljer sig mellan indiosarna?

Jag instämmer i lovorden kring indio och önskar att jag hade flera, flera stycken! :D
Användarens profilbild
Av Anso
Pernilla J skrev:
Anso skrev:Indio i linne är rätt olik de andra, inte lika mjuk. Jag har haft en dockbärjsjal i Indio/linne för att jag var så nyfiken på den. Med lite användning så blir den nog mjukare. Den med hampa ska tydligen bli riktigt mjuk efter anvädning har jag hört...... :roll: :D Så nu är jag riktigt nyfiken på att höra vad du tycker om din Sus!!!

Fast jag kände på Groovers nya linneindio och den var ruggigt mjuk, så det kanske skiljer sig mellan indiosarna?

Jag instämmer i lovorden kring indio och önskar att jag hade flera, flera stycken! :D
JAHA! Tack för det då vaknar habegäret då. :this: :lol:
Användarens profilbild
Av Clifford
Anso skrev:
Pernilla J skrev:

JAHA! Tack för det då vaknar habegäret då. :this: :lol:
Exakt min avsikt! :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av Eulalia
svas skrev:Ullsjal just nu? Hallå hur är vädret i Belgien egentligen? Eller vart befinner du dig?
Ja, jag vet, det är hemskt här, kvavt och otäckt... :? .

Men jag har fått för mig att ullen ska var så mjuk och skön och ull är ju alltid ull...

Men jag kanske ska suga lite på det tills i höst?

Att fler än jag gillar indio, betyder det at det är svårare att få tag på dem beggade :roll: ?
Användarens profilbild
Av sacha42
ja indosarna är underbara :D
Av anna m
Men jag har fått för mig att ullen ska var så mjuk och skön och ull är ju alltid ull...
Japp den är supermjuk, men min har oxå fått semester. Nu gäller bara gåsen.
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag måste vara absolut tokig, för indion är i stort sett den enda sjalen jag använder... trots hettan. :lol: Det är absolut kärlek :heart:
Av eamane
Jag är oxå kär i indio men har bestämt mej för att om jag inte får ett plötsligt överflöd av pengar nu så får indioköpet vänta tills i höst! Just nu är det Rebozon och min hemgjorda röda som gäller.
Användarens profilbild
Av sus
Vill bara meddela att jag nu har en indio linne på väg hem till mig så om några dagar kan jag förhoppningsvis tala om hur den står sig mot min gosiga ulliga indio :vågen:
Användarens profilbild
Av Eulalia
sus skrev:Vill bara meddela att jag nu har en indio linne på väg hem till mig så om några dagar kan jag förhoppningsvis tala om hur den står sig mot min gosiga ulliga indio :vågen:
Åhh... :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?