[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 663401
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Hoppediz-knyt tips - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sannasmamma
tvinna? blir inte det skavigt och obekvämt? fast sigge väger väl inte så mycket än kanske så att det märks :D
Användarens profilbild
Av Sarai
Ja, Hoppediz variant av omslutet med krysset på sidan av bebis är definitivt den svalaste knytningen om det ändå ska vara stabilt och avlasta bra. I och med att man rullar överkanten blir det ju ändå stöd för en liten bebis huvud. Den tål att puffas för i den här värmen!
Användarens profilbild
Av Alven
Den är jättebra, men endast till mycket små bebisar tycker jag. Annars blir det som en babybjörn för axlarna (nästan).
Användarens profilbild
Av Gullan
Den knytningen är verkligen "konge" i sommarvärmen! Använde den från det att Desirée var 1 dygn och sedan hela sommaren till nån gång i september... Sedan blev det omslutetX och DubbeltX för det var lättare att slippa knyta sjalen femtioelva gånger om dagen... (man är ju lat oxå ;) )
Användarens profilbild
Av vovvemor
Någon som har en bild för mig som inte äger något hoppisknythäfte? :lol: (eller är det bara att ha krysset vid sidan av ryggen? men vaddå rullat vid huvudet, det har jag missat... :oops: )
Användarens profilbild
Av Gullan
Här är det vi pratar om:

Bild
Bilden från www.hoppediz.de

Man tar sjalen vid mittmarkeringen, rullar en kant som stöd för bebisens huvud, drar den bakåt, kryssar, gör en liten ficka att sätta bebis i - sätter i bebis, kryssar under bebis ben och knyter - klart :)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Frida med Mea skrev: Sannasmamma: var skulle det skava på sigvar?
Jag tror att hon menar att det blir skavigt på dina axlar när man tvinnar sjalen.
Men iom att Sigge inte väger så mycket så kanske det inte skaver på axlarna. Men om man skulle bära ett barn som väger 12kg+ så kanske det inte är så skönt på axlarna om man har det tvinnat...
Användarens profilbild
Av vovvemor
Tackar, då är det som jag brukar göra - tunt och skönt med gåsen! - förutom rullet vid nacken som jag missat. :wink:
Användarens profilbild
Av Lydia
Jag gör som ett vanligt omslutet kryss, men brer inte ut tyget över barnets rygg utan skjutet ihop tyget som "korvar" brevid istället, som på bilderna. Gjorde så med min gås när Hanna vägde iaf 10 kg och det funkade toppen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?