Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Edith
Jättefin kjol! Snygg skärning o färg o allt! :app:
Användarens profilbild
Av Stark
Jag såg inget fel på den kjolen! Den var jättefin!
Användarens profilbild
Av Vida
Men guu va fin den blev... Jag gjorde en sån där kjol (typ) fast lång och av två byxor (två olika färger) och den blev jätteful :hide: så den blev kasserad (det tog iofs ett tag innan jag insåg hur ful den var :oops: ) Alla kanterna var fransiga och den såg mest ut som ett tält :roll: Få se om jag kan komma för att göra en efter ditt "recept" - tror du att det kan fungera med ett par gamla linnebrallor? (har dröööööser som är trasiga i grenen)

Förresten - vad snygg du är i håret (kul att se lite lajvbilder in action så att säga)
Användarens profilbild
Av Candela
NeaVida skrev:Men guu va fin den blev... Jag gjorde en sån där kjol (typ) fast lång och av två byxor (två olika färger) och den blev jätteful :hide: så den blev kasserad (det tog iofs ett tag innan jag insåg hur ful den var :oops: ) Alla kanterna var fransiga och den såg mest ut som ett tält :roll: Få se om jag kan komma för att göra en efter ditt "recept" - tror du att det kan fungera med ett par gamla linnebrallor? (har dröööööser som är trasiga i grenen)

Förresten - vad snygg du är i håret (kul att se lite lajvbilder in action så att säga)
Det borde väl funka med linnebyxor. Du kan ju alltid testa :wink:

Håret.. Tja, på just dessa bilder var det säkert 35-40 grader varmt, och vi var svettiga som aldrig förr. Otroligt att vi inte såg värre ut på bilderna :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?