Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
Jag suktar såå efter en Janome 6600. Den har massa kul grejer , automatisk trådklipp, knälyft, ekg-söm osv :lol:

Det är bara att jag har en Pfaff redan (quilt expression). Den har varit på service och när fraktfirman skulle transportera tillbaks den så "råkade" dem slänga den i marken så den blev alldeles skev. Efter 7 sorger o 8 bedrövelser så verkar det nu som jag kommer få en helt ny Pfaff. Alla tiders ju :D Men nu under tiden har jag testat Janomen och den är ju också kanon.

Jag hade ju tänkt köpa en extra maskin att ha ute på landet men för typ 3-4tusen...

Men det handlar om en hel del pengar också, -undrar om jag är korkad om jag köper en till dyr maskin eller om det faktiskt kan vara värt det :?
Senast redigerad av annemi den mån jun 11, 2007 11:12, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Känner igen det där :lol: Jag blir alltid sugen på att köpa nytt när jag testat något nytt! Jag hade kollat börsen, och sen vägt det ena mot det andra. Har du fått en helt ny maskin som ersättning kanske du kan få den såld till nästan inköpspris :D
Användarens profilbild
Av Candela
Helene-Gia skrev: Har du fått en helt ny maskin som ersättning kanske du kan få den såld till nästan inköpspris :D
Tänkte samma sak. Måste väl vara ganska lätt att kunna sälja den andra begagnat? :wink:
Användarens profilbild
Av annemi
Jag har funderat på det. Men köper verkligen folk dyra maskiner via nätet? Går man inte hellre in i en affär då? (pfaffen kostar ca 14 000 kr ny)
Användarens profilbild
Av Candela
Fast kan man få den billigare än i affären, så varför inte? Om man bor i samma stad som säljaren kan man ju dessutom åka och titta på den först om man vill.

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?