Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av boosten
Ni som testat ett tag nu, vad tycker ni om den? Det skiljer ju så mycket mellan didysar, säger de ju. Jag har ju bara haft en Wellen en månad eller så, så jag har ingen direkt koll på didysar, men skulle gärna färga själv. Fast egentligen skulle jag vilja ha en easy att färga.. :twisted:
Av Tyche
OT men Boosten, det var längesen jag såg något inlägg från dig! Hur har ni det? Har saknat dina inlägg :D
Användarens profilbild
Av boosten
Tyche skrev:OT men Boosten, det var längesen jag såg något inlägg från dig! Hur har ni det? Har saknat dina inlägg :D
Nämen oh! :rodna: Det är bra med mig, försöker bara lära mig att hålla koll på inte mindre än två barn, det tar all min tid nuförtiden (och ändå gör jag det inte särskilt bra.. :lol: ).
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Spännande spännande. Det är klart du ska köpa en Chiara :this: Vad ska det bli för färg?
Användarens profilbild
Av boosten
Knyttet & K skrev:Spännande spännande. Det är klart du ska köpa en Chiara :this: Vad ska det bli för färg?
O jag vet inte, men det lutar åt lila.. Mörk viol heter den. Fast kvar är ju frågan om finansiering. :?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
boosten skrev:
Knyttet & K skrev:Spännande spännande. Det är klart du ska köpa en Chiara :this: Vad ska det bli för färg?
O jag vet inte, men det lutar åt lila.. Mörk viol heter den. Fast kvar är ju frågan om finansiering. :?
Mmm, lila vore jättesnyggt. Annars finns ju den underbara lila Girasolen. Fast den är kanske lite tjockare än Didyn... Och ja, finansiering kan ju vara ett problem. Jag trodde att jag skulle få dra på mig spenderbyxorna på riktigt nu när skattepengarna kommit och vi inte kommer kunna resa bort i vinter som vi tänkt, men men. Jag glömde visst bort att man aldrig ska ha tur för i veckan gick startmotorn sönder på vår bil :evil:
Användarens profilbild
Av sacha42
DE är som Eva och Iris. I allafall min :D
Användarens profilbild
Av boosten
sacha42 skrev:DE är som Eva och Iris. I allafall min :D
Och de är...? Du måste förstå att inte alla har samma utbud, ens på sjalträffarna, som du har.. :wink: 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
boosten skrev:
Och de är...? Du måste förstå att inte alla har samma utbud, ens på sjalträffarna, som du har.. :wink: 8)
:lol: ja har du känt på nån didy då så kan jag kanske jämföra. DE är tjockare än indosarna,wellen och Jakob osv. Men tunnare än hoppediz och storkarna :roll:
svårt, måste kanske ta en tur till Umeå så du får klämma :D
Användarens profilbild
Av boosten
sacha42 skrev:
boosten skrev:

:lol: ja har du känt på nån didy då så kan jag kanske jämföra. DE är tjockare än indosarna,wellen och Jakob osv. Men tunnare än hoppediz och storkarna :roll:
svårt, måste kanske ta en tur till Umeå så du får klämma :D
Jaaa! :app: (Är lite sen.. :roll: ) Men tjockare än wellen.. hmm. Min var ju iofs purfärsk och oingosad, men så jätterolig var den inte när man testat en easy sol. :roll: Bortskämd..

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?