Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Tycker ni att det gör någon stor skillnad ifall man väljer en vävd sjal som är 65 centimeter i bredd eller en som är 70 centimeter?

Vilket tycker ni är bäst?
Användarens profilbild
Av Tabby
Min gamla Didy var 65 cm och jag tycker mycket bättre om den bredden än 70 cm som det är på mina nuvarande sjalar.
Det gjorde det mer lättknytligt på något sätt.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har funderat lite på det där och jag tycker nog inte att det gör så jättestor skillnad. tygskillnaden är betydligt större.
Användarens profilbild
Av Jiny
Föredrar de smalare...
Min EllaRoo är nånstanns mellan 62 och 65 och jag tycker den lägger sig enklare än easyn som är 70.
Användarens profilbild
Av Alex
Jag gillar de bredare :D
Användarens profilbild
Av Ezereht
På min girasol som är lite smalare märker jag att ryggen-biten inte kommer upp så högt som jag önskat när jag har den som ringsjal. Men när jag knyter X-omslut med Storken som är 70 så kunde den fått vara smalare utan att det gjort något. Så det beror nog på knytninen man vill göra.
Användarens profilbild
Av Helena
Ezereht skrev:På min girasol som är lite smalare märker jag att ryggen-biten inte kommer upp så högt som jag önskat när jag har den som ringsjal. Men när jag knyter X-omslut med Storken som är 70 så kunde den fått vara smalare utan att det gjort något. Så det beror nog på knytninen man vill göra.
Jag hade en Girasol 3,6 ett tag, men det kändes inte riktigt som att jag kunde dra upp den så mycket när jag gjorde höft-x. Har sedan testat höft-x med andra sjalar och det har känts mycket mer ombonat.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?