Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Oj oj, jag är smått chockad.
En kompis (som är nybliven sjalfrälst) hade tydligen satt sin unge framåtvänd i Sinon.
Bebisen hade tydligen blivit tyst och nöjd, men inte brukar man väl ha bebisar/barn framåtvända i sjal? :?
Av Tyche
Brukar och brukar. Det finns en, som jag känner till, framåtvänd knytning. Budda kallas den.
Jag tycker inte att den är optimal ur avlastningssynpunkt för mig som bärare men barnet sitter ergonomiskt.
Användarens profilbild
Av ericah
På min avatar sitter A i buddha, på bilden är han 4 mån. Bar så nån gång ibland men bara hemma.
Användarens profilbild
Av sus
Jag bar Majken framåtvänd (i babybjörn stil) i Mobyn en gång när hon var i värta "vad händer bakom ryggen"-åldern. Det gick ganska bra, men det är helt klart skönare att bära mage mot mage.
Användarens profilbild
Av Camilla74
ericah skrev:På min avatar sitter A i buddha, på bilden är han 4 mån. Bar så nån gång ibland men bara hemma.
Ser häftigt ut!
Användarens profilbild
Av Måsen
Det blir väl för barnet likvärdigt med att bli buren i en BabyBjörn, men det är ju inte optimalt ergonomiskt (utom i Buddha då). :?
Användarens profilbild
Av Helene
Måsen skrev:Det blir väl för barnet likvärdigt med att bli buren i en BabyBjörn, men det är ju inte optimalt ergonomiskt (utom i Buddha då). :?
Nej då, inte måste det vara så! Det beror ju på hur man knyter och hur noga man är att få det ergonomiskt!
(det är kanske inte något man bär länge med men det funkar)

Så här bar jag Sigrid när hon var kring 2 mån. Vi skulle baka pepparkakor och hon ville kika men då somnade hon.
Jag spred ut tyget till knäna så hon satt lika ergonomiskt som om hon satt mage mot mage.
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?