- tor jun 07, 2007 23:17
I veckan har jag blivit så väl bemött i en sjalnöd att jag bara måste få dela med mig
Allt började med att jag lånade ut ergon och tänkte att vi skulle klara oss med en ringsjal på semestern.
Insåg i måndags att det inte skulle funka eftersom sonen just nu är svårsövd på kvällarna och har ett stort närhets behov. Jag behövde en sommarsjal och önskemålet var en skrynklig gauze. Vet ju att de är slut hos återförsäljarna men hittade en hos Babyhipp
Tyvärr visade det sig att jag tvungen att vänta på leverans i slutet av veckan. Eftersom vi åker på måndagmorgon vågade jag inte chansa utan avbokar sjalen och tänker vi får klara oss. Föräldrar har ju i alla tider klarat resor med bara barnvagn och det skulle väl vi med
På kvällen får jag mail från Annsofi på Babyhipp - hon har sökt igenom deras lager och hittat en rödgauze, hon erbjöd sig också att skicka en gauze från nya sändningen direkt dit där vi skulle bo i Spanien
Efter en stund får jag ett mail till nu har hon hittat en vitfärgad skrynklig gauze, 2:a sortering. Efter moger övervägande bestämmer jag mig för en vit gauze. Annsofi skickar den samma dag (utan att ens hinna få med fakturan
) och idag kom den. Såååå fin och tunn är den
Tack Babyhipp, ni har räddat vår semester

Allt började med att jag lånade ut ergon och tänkte att vi skulle klara oss med en ringsjal på semestern.
Insåg i måndags att det inte skulle funka eftersom sonen just nu är svårsövd på kvällarna och har ett stort närhets behov. Jag behövde en sommarsjal och önskemålet var en skrynklig gauze. Vet ju att de är slut hos återförsäljarna men hittade en hos Babyhipp

På kvällen får jag mail från Annsofi på Babyhipp - hon har sökt igenom deras lager och hittat en rödgauze, hon erbjöd sig också att skicka en gauze från nya sändningen direkt dit där vi skulle bo i Spanien

Tack Babyhipp, ni har räddat vår semester