Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
funkar faktiskt jättebra. :lol: för någon dag sedan så började A att gnälla (tänder på g) och ville bli buren. tog fram en sjal och vips så började O att gnälla också. först upp med A på ryggen, lite på sidan, knöt en vanlig ryggsäck med knuten i midjan. fram med annan sjal och knöt upp O på andra sidan av ryggen. lite fippligt var det att dra sjal nummer tvås ändar under As ben men det fungerade. vanligryggsäck även den sjalen. innan jag fått på mig båda sjalarna och barnen så kändes det väldigt snett men det var ju väntat att nio kilo barn på halva ryggen snedbelastar. :lol: :lol: Inte blev det väl så bra knutet som jag brukar knyta men inte helt oproffigt, i alla fall inte för att vara första försöket! :lol: skulle kunnat dra åt lite mer på framför sjalen som O satt i, alltså sjal nummer två, för den var i otajtaste laget. men jag lär mig!
Väldigt tungt blev det! Jag som är van att bära skrutt på ryggen (ca 12-13 kilo) och möjligen en av töserna på magen hade huxflux 18 kilo på ryggen! Kändes som om jag blev väldigt bred över ryggen men det kanske jag också kunnat räkna ut innan om jag bara tänkt tanken. Kort finns inte för kameraminnet var fullt och jag har förlagt sladden som man behöver för att ladda över dem till datorn, nästa gång ska jag försöka fixa bild dock så ni får se hur det ser ut! :lol:
Användarens profilbild
Av sus
Wow Vilken super mamma!!!!
Det här MÅSTE du bara via bild på, det är väl "bara" att hiva upp ungarna igne och låta någon knäppa. Typ NU!!!! :wink:
Användarens profilbild
Av Caroline
Väntar också med spänning på bild! :-)
Användarens profilbild
Av Siania
sus skrev:Wow Vilken super mamma!!!!
Det här MÅSTE du bara via bild på, det är väl "bara" att hiva upp ungarna igne och låta någon knäppa. Typ NU!!!! :wink:

:iagree:
Användarens profilbild
Av kogkarin
Häftigt. :shock: Att det går. Men tänk vad folk skulle stirra om du kom gående så på stan. :lol:
Användarens profilbild
Av Droppen
Låter hur coolt som helst! :rock:
Ser fram emot bild!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Det vill jag med se bild på!
Användarens profilbild
Av smurfis
WOW! :shock:

BILD SÄGER JAG MED!!! :app:
Användarens profilbild
Av Edith
smurfis skrev:WOW! :shock:

BILD SÄGER JAG MED!!! :app:
:iagree: :eld:
Användarens profilbild
Av P
Shit vilken kvinna, håller med övriga att bild vill vi se..
Användarens profilbild
Av emelie
:shock: :shock:
Jag får inte ens upp ett barn på ryggen i sjal... :oops:

*djupt imponerad* 8)

Biiiiiiiiiild!! :eld:
Av anna m
Funderade på att testa men nej... det får vara. Imponerande att du lyckades. Jag bär ofta i famnen när jag har ett barn på ryggen, men det blir ju tungt efter ett tag. Mina småtroll väger ju tillsammans runt 22 kilo nu.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?