Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
Spännande! Är Panaman fin??? Åhhh, vill så gärna se bilder på den IRL ...

Kram
Användarens profilbild
Av Helena
Jag är också så nyfiken på Panaman och på Moskau (undrar om den är fint röd-brun eller om det mer är av färgen gammal rödbrun hallmatta)
Användarens profilbild
Av Anso
Rena rama julafton alltså!
Jag ska sitta och vakta på brevinkastet.
/Anso
Av Alexandra
Anso skrev:Rena rama julafton alltså!
/Anso
Jag med, fast jag får sitta vid förstret och spana på brevlådan... :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Jag mutade min brevbärare med julklapp. Han är helt suverän - har burit upp det ena paketet efter det andra till mig fastän han inte behöver.
Heja Posten!
/Anso
Användarens profilbild
Av Helena
Anso skrev:Rena rama julafton alltså!
/Anso
Har du beställt en Hoppediz? Vilken färg?
Användarens profilbild
Av April
Jag mutade min brevbärare med julklapp.
Aha... det är sååå man ska göra :-D

Kram
Av Alexandra
Våra brevbärare är lite lustiga. En gång hade jag köpt en begagnad åkpåse på blocket. Den tryckte de ned i min brevlåda av normalstorlek :shock: Otroligt att inte brevlådan sprack :wink:
En annan gång var det nåt jättelitet som mycket väl hade fått plats, som jag fick gå och lösa ut eftersom det var för "stort" för att dela ut... :roll:
Användarens profilbild
Av AnKa
Alexandra skrev:Våra brevbärare är lite lustiga. En gång hade jag köpt en begagnad åkpåse på blocket. Den tryckte de ned i min brevlåda av normalstorlek :shock: Otroligt att inte brevlådan sprack :wink:
En annan gång var det nåt jättelitet som mycket väl hade fått plats, som jag fick gå och lösa ut eftersom det var för "stort" för att dela ut... :roll:
Jag har sommarjobbat som brevbärare och kan mycket väl förstå din brevbärares inkonsekvens. Han bär nämligen ut post till fler än dig, tro det om du vill :D Har man lite post kan man vara snäll och ta med paket som egentligen är för stora men när det är mycket post så får folk gå och lösa ut sina paket även om de är små.
Användarens profilbild
Av Anso
Hej !
Helena:
Jag ska för första gången våga mig på något rött och har beställt en Moskau 4,6 m. Hoppas att den är lite dov i färgen, jag är lite fek av mig när det gäller färger.
Ingrid beskrev den för mig igår - lite skimrande tyg lät det som - åh hoppas att jag blir kär i den.
Då uppkommer nästa bekymmer - vad gör jag med min älsklade Storkis Leo Marin? Byta? Sälja? Lägga undan till ett ev. till barn?

/Anso
Användarens profilbild
Av Anso
AnKa skrev:Du behåller den förståss så du kan färgmatcha kläderna
Kan du säga det till min man?
/Anso
Användarens profilbild
Av Helena
Anso skrev:Hej !
Helena:
Jag ska för första gången våga mig på något rött och har beställt en Moskau 4,6 m. Hoppas att den är lite dov i färgen, jag är lite fek av mig när det gäller färger.
Ingrid beskrev den för mig igår - lite skimrande tyg lät det som - åh hoppas att jag blir kär i den.
Då uppkommer nästa bekymmer - vad gör jag med min älsklade Storkis Leo Marin? Byta? Sälja? Lägga undan till ett ev. till barn?

/Anso
Det är svårt att skiljas från sjalar, jag skulle nog behålla den. Jag har ju en Ella Roo som jag inte tror att jag kommer att använda så mycket, men jag tänker spara den till nästa barn.
Jag funderar också på att köpa Moskau, jag hade ju en röd Babybundler och skulle gärna vilja ha en röd sjal igen. Tänkte också att om alla andra tar Panama så vill jag ha en annan färg. Men jag ska titta på dem i verkligheten först. Jag kanske borde ta en blå sjal för omväxlings skull, har inte en enda blå sjal.
Användarens profilbild
Av marcy
Jag har också en Moskau på ingående. :-) Ska bli ruggigt spännande att se hur den ser ut irl.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?