Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av KarinV
köpte en Ergo i somras men det är först nu som vår lillkille (5 månader) börja sitta bra i den men jag är inte riktigt nöjd :(

Jag bär honom alltid på bröstet och tycker att det ena axelbandet bara trillar av axeln, någon som upplevt samma sak? Någon som har tips? Trodde först att det berodde på att spännet som man ska spänna över ryggen satt för långt upp men det verkar inte vara det för trots att jag spänner det över skulderbladen blir det likadant. Hur långt upp/ner har ni spännet.

Blir det inte bättre än så här säljer jag nog Ergon och det vore synd. Borde kanske testa att bära honom på ryggen. Funkar det när de är så små?
Användarens profilbild
Av Alex
Behöver du kanske inte spänna den ena sidan lite mer, bara? Kan funka... :D
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har mitt såpass högt upp så jag kan knäppa det genom att föra armarna bakom huvudet/axlarna. Hmm..dum beskrivning, uppifrån alltså..
Användarens profilbild
Av maimiti
Det behöver ju dras åt rätt bra så att det verkligen sitter och ger stöd. Kolla gärna så att bandet är draget gennom spännet åt rätt håll, sitter det fel glider bandet ur. När jag köpte vår Ergo var bandet instucket i spännet åt fel håll och jag märkte inte det förrän efter ganska många försök och mycket ilska över att det gled ur hela tiden...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?