Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Itis
eamane skrev:DIT vill jag med!! Hade för mej den låg på Herrhagen så jag letade där efter den affären för ett tag sen men jag hittade ju inget så klart :P Får försöka ta mej till Lamberget alltså nästa gång jag åker till K-stad då...
Herrhagen och Lamberget är ju nästan i princip samma ställe, tycker iaf jag :D

Du som kristinehamnare har ju inte så himla långt 8)
Användarens profilbild
Av ZaZi
Itis skrev:
ZaZi skrev:
Itis skrev:Ska jag strö lite salt i såren kan jag väl säga att jag tror tyget låg på ca 30 kr metern :twisted:
:shock: ca. 30:-/m! :shock: inget salt i mina sår tack! Säg istället att du tänker ta dig dit, smygfota lite & sedan ta beställningar från oss som inte har turen att bo i närheten. :wink:
Ärligt talat så visst jag kan göra det! Jag är där titt som tätt, så jag kan ju ta kort med mobilen och lägga in på datorn...nema problema! Om ni sedan tycker om tyget så kan jag även ta beställningar såklart.
:vågen: :app:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
ZaZi skrev:
Itis skrev:
ZaZi skrev:
Itis skrev:Ska jag strö lite salt i såren kan jag väl säga att jag tror tyget låg på ca 30 kr metern :twisted:
:shock: ca. 30:-/m! :shock: inget salt i mina sår tack! Säg istället att du tänker ta dig dit, smygfota lite & sedan ta beställningar från oss som inte har turen att bo i närheten. :wink:
Ärligt talat så visst jag kan göra det! Jag är där titt som tätt, så jag kan ju ta kort med mobilen och lägga in på datorn...nema problema! Om ni sedan tycker om tyget så kan jag även ta beställningar såklart.
Hurra! :vågen: :app:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
sagogrynet skrev:
ZaZi skrev:
Itis skrev:
ZaZi skrev:
Hurra! :vågen: :app:

:iagree:
Av eamane
Itis skrev:
eamane skrev:DIT vill jag med!! Hade för mej den låg på Herrhagen så jag letade där efter den affären för ett tag sen men jag hittade ju inget så klart :P Får försöka ta mej till Lamberget alltså nästa gång jag åker till K-stad då...
Herrhagen och Lamberget är ju nästan i princip samma ställe, tycker iaf jag :D

Du som kristinehamnare har ju inte så himla långt 8)
Jo de ligger inte speciellt långt isär men ska man leta efter nått så hamnar man galet fel ibland :) Bor ju söder om stan så jag har prick 8 mil till K-stad (sjukhuset)... Men absolut körvärt om man hittar tyg, eller bara har lust med lite shopping :)
Användarens profilbild
Av Itis
Nu börjar jag känna lite press här, jag vet ju inte om ni gillar tyget och tycker det är retro! :shock: :D
Användarens profilbild
Av ZaZi
Itis skrev:Nu börjar jag känna lite press här, jag vet ju inte om ni gillar tyget och tycker det är retro! :shock: :D
Nej nej nej, inte känna press. :nono:

Jag är bara glad att du är villig att ge oss ickekarlstadbor chansen att se och avgöra själva. Smaken är ju som baken. :wink:

Kram på dig! :D
Användarens profilbild
Av Itis
Nu har jag lite prover på tygerna! Se trådstarten!
Användarens profilbild
Av Anso
Åhh, FÅREN!!!! :vågen:
Användarens profilbild
Av Itis
och priset: 25 kr metern! (iallafall för "fåren") 8)
Användarens profilbild
Av Itis
Anso skrev:Åhh, FÅREN!!!! :vågen:
Bara att åka iväg o köpa! :wink:

Hur var sjalträffen?
Användarens profilbild
Av Anso
Itis skrev:
Anso skrev:Åhh, FÅREN!!!! :vågen:
Bara att åka iväg o köpa! :wink:

Hur var sjalträffen?
Blåsigt men mysigt, tur att det fanns små krypin under tak. :D Rejäl sjalhög och glada barn som utforskade den nya lekträdgården. Topp! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Anso
WOW!! Så mycket tyg de hade där!! Jag har köpt exakt samma tyg som till min bruna hemsydda sele där idag fastän billigare än på Tygverket i S-holm 90:- istället för 149:_/metern. Och så blev det blått förstås....... :roll: :D
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Anso skrev:WOW!! Så mycket tyg de hade där!! Jag har köpt exakt samma tyg som till min bruna hemsydda sele där idag fastän billigare än på Tygverket i S-holm 90:- istället för 149:_/metern. Och så blev det blått förstås....... :roll: :D
Akta dej! Tygfabriken är beroendeframkallande!! :twisted:
Användarens profilbild
Av Anso
Skogskajsa skrev:
Anso skrev:WOW!! Så mycket tyg de hade där!! Jag har köpt exakt samma tyg som till min bruna hemsydda sele där idag fastän billigare än på Tygverket i S-holm 90:- istället för 149:_/metern. Och så blev det blått förstås....... :roll: :D
Akta dej! Tygfabriken är beroendeframkallande!! :twisted:
Usch ja, tur att man "måste" ta bilen dit i alla fall så det inte bara är att knalla iväg dit titt som tätt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?